Dark Of Light Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 undrar om man ska köpa en sådan där spejsig trådlös laddare till feletonen....?
Micke H Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Jag tänker ju helt klart ur en gitarrists perspektiv, och då särskilt ur en gitarrist som tycker om att experimentera med annorlunda ljud, lite som Steven Wilson...men jag spelar musik i första hand alltid för min egen skull. Jag kanske juckar lite extra live för att bjuda på en show (möjligtvis en motbjudande men icke desto mindre en show) men om det var allt jag hade att bjuda på skulle jag bli uttråkad väldigt snabbt. Att lära sig texten till sin senaste låt kan ju inte vara knepigare än att lära sig trycka på rätt pedal vid rätt tillfälle kan jag tycka, skillnaden är att det ena är lite mindre coolt än det andra. undrar om man ska köpa en sådan där spejsig trådlös laddare till feletonen....? Tänk om du råkar kliva på den på scenen då?
Micke H Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Lite därför jag älskar Steve Vai - bjuder sjukt mycket på sig själv live OCH har mycket tekniska trollkonster för sig. 😄 En upplevelse för alla sinnen så att säga.
Den Gode Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Alltså, om jag vore sångare skulle jag tycka det vore fett kul att leka med effekter live. http://www.4sound.se...rt_SE-All_Users När de kommer med Elvis Presley-filter osv är jag intresserad.
Dark Of Light Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 När de kommer med Elvis Presley-filter osv är jag intresserad. 😳 Hur funkar den? Man blir pillerkåt, ler snett och får plötsligt svåra habegär till baconflottiga ostburgare kl 03.00 på natten?
Micke H Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Fan, det är inte lättare bara för att man saknar pedaler. 😳
slejnard Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Så de vart en samsung dol? Kul, ska du köpa ufo-brillorna där som tillbehör? 😄
Den Gode Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 😳 Hur funkar den? Man blir pillerkåt, ler snett och får plötsligt svåra habegär till baconflottiga ostburgare kl 03.00 på natten? Det där har jag redan fixat. Det är rösten jag vill åt. Och sedan skulle man kunna byta mellan Freddy Mercury, eller Leonard Cohen, eller Kate Bush osv.
Dark Of Light Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Så de vart en samsung dol? Kul, ska du köpa ufo-brillorna där som tillbehör? 😄 ☺️ De kunde man fått gratist om man velat genom att lägga förhandsorder. Näh, jag har svårt för UFO relaterade saker... onödigt att nämna kanske... 😛 Det där har jag redan fixat. Det är rösten jag vill åt. Och sedan skulle man kunna byta mellan Freddy Mercury, eller Leonard Cohen, eller Kate Bush osv. 😳 Nu vet ju inte jag hur du ser ut men DG som Kate Bush ger mig inte helt stabila inre bilder. ☺️
Den Gode Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 😳 Nu vet ju inte jag hur du ser ut men DG som Kate Bush ger mig inte helt stabila inre bilder. ☺️ Det är inte alltid utseendet och rösten passar ihop.
Den Gode Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Jag brukar aldrig kolla let's dance, men Wassberg kanske är kul att se?
Dark Of Light Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Det är inte alltid utseendet och rösten passar ihop. Alldeles rätt men i det där fallet hade det nästan varit bättre om han låtit som han såg ut. Smått överdriven och framtvingad vibrato men S-m-a-ha-ha-ha-ha-haaaa-ke-he-he-he-he-heeeen ä-ä-äh-äh-ähr o-o-oh-oh-oh-oh-lika-ka-ka. Jag brukar aldrig kolla let's dance, men Wassberg kanske är kul att se? Det bär emot men en får nog kolla, granntösen har lagt beslag på fjärren ☺️
Den Gode Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Det bär emot men en får nog kolla, granntösen har lagt beslag på fjärren ☺️ "There's no such thing as a free lunch."
Dark Of Light Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 "There's no such thing as a free lunch." 😆 Exakt, mannen!!!!
Pico Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 (redigerat) Hellner på pallen. Jävlar, insåg inte att det var skidor från amerikat. Hellner blev trea eller tvåa (det hade inte hetat "på pallen" om han vann)? Borde rimligen handla om bronset, för annars säger man nog silver... "på pallen" innebär väl att man lyckades undvika att bli en superloser! xD Redigerat 11 mars 2016 av Pico
Neosus Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Nu ska jag försöka mig på en zombiefilm. Kolla in Zombie på barnkanalen! Inspelat i min hemstad! 😱😊
Pico Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Nu ska jag försöka mig på en zombiefilm. Vet inget om filmen men Emma Stone är galet söt och charmig.
Recommended Posts