Gäst Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Själv föredrar jag öl. jag drack två 10,2 % öl idag på stan
Den Gode Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 (redigerat) jag drack två 10,2 % öl idag på stan Vagott! Får inte i mig öl som är starkare än 7. Redigerat 11 mars 2016 av Den Gode
Algotezza Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Lager och bitter smakar bäst. Ej för många procent. Procent Död - pungkrockare?
Micke H Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Nog för att jag ofta är taggad på öl...men sjutaggad?
Dark Of Light Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 En pd... ja åsså kaffe då. Ja DG jag är helt med på din alien teori där!!! Man blir ju nyfiken, det blir man. Man kanske ska gå med och röra till det lite för dem 😆
Micke H Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Alltså, om jag vore sångare skulle jag tycka det vore fett kul att leka med effekter live. http://www.4sound.se/connected/produktnyhet/saangarens-nya-vaenner?utm_campaign=440609_Nyhedsmail_uge_10_SE&utm_medium=email&utm_source=F3_import_SE-All_Users
Algotezza Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Helicon kunde väl funka för mungiga med, tänker jag...
Micke H Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Sen skulle jag även ha en fläkt och en lampa. Och solglasögon. Kanske lika bra att jag är gitarrist.
Dark Of Light Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Alltså, om jag vore sångare skulle jag tycka det vore fett kul att leka med effekter live. http://www.4sound.se...rt_SE-All_Users Alltså.kul grejer va... men när i helv. ska man hinna trycka o greja med det där. Jag hade åtminstone då annat och göra som titta på brudar som flashade och man ska ju ha ena foten lite dramatiskt på monitorlådan och gestikulera åta helvete. Så där och trycka... "Vad gör han nu? Skickar SMS?" Sådant där finns det sämre folk till... ljudtekniker och annat löst pack. Solglasögon fungerar fin fint både till musiker och trummisar.
Micke H Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Alltså.kul grejer va... men när i helv. ska man hinna trycka o greja med det där. Jag hade åtminstone då annat och göra som titta på brudar som flashade och man ska ju ha ena foten lite dramatiskt på monitorlådan och gestikulera åta helvete. Så där och trycka... "Vad gör han nu? Skickar SMS?" Sådant där finns det sämre folk till... ljudtekniker och annat löst pack. Solglasögon fungerar fin fint både till musiker och trummisar. Klarar du inte av att trycka på en pedal och sjunga samtidigt så förstår jag att du är sångare. 😉 MVH Drygo
Dark Of Light Postat 11 mars 2016 Postat 11 mars 2016 Klarar du inte av att trycka på en pedal och sjunga samtidigt så förstår jag att du är sångare. 😉 MVH Drygo 😆 :lol: Å andra sidan nuppar jag mer än du. Skämt åsido sa slaktaren, håll med om att det ser mysko ut särskilt med den där panelen till mickstativet. Skulle inte hålla för mig samt ytterligare pedaler på scenen vete faen. Det såg redan ut som en skelöögd hade designat, man kunde knappt ta ett steg utan att kolla om inte en flanger ellr dyl plötsligt gick igång. Njeh, bättre att ha kontakt med ebn bra ljudnisse eller nissa och be dem sköta det som skötas skall.
Recommended Posts