Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Själv föredrar jag öl.

jag drack två 10,2 % öl idag på stan

Postat (redigerat)

jag drack två 10,2 % öl idag på stan

Vagott!

Får inte i mig öl som är starkare än 7.

Redigerat av Den Gode
Postat

Lager och bitter smakar bäst. Ej för många procent.

Procent Död - pungkrockare?

Postat

En

$_86.JPG

pd... ja åsså kaffe då. :rolleyes:

Ja DG jag är helt med på din alien teori där!!! Man blir ju nyfiken, det blir man. Man kanske ska gå med och röra till det lite för dem 😆

Postat

Helicon kunde väl funka för mungiga med, tänker jag...

Postat

Alltså, om jag vore sångare skulle jag tycka det vore fett kul att leka med effekter live.

http://www.4sound.se...rt_SE-All_Users

Alltså.kul grejer va... men när i helv. ska man hinna trycka o greja med det där. Jag hade åtminstone då annat och göra som titta på brudar som flashade och man ska ju ha ena foten lite dramatiskt på monitorlådan och gestikulera åta helvete. Så där och trycka... "Vad gör han nu? Skickar SMS?" Sådant där finns det sämre folk till... ljudtekniker och annat löst pack. Solglasögon fungerar fin fint både till musiker och trummisar.
Postat

Alltså.kul grejer va... men när i helv. ska man hinna trycka o greja med det där. Jag hade åtminstone då annat och göra som titta på brudar som flashade och man ska ju ha ena foten lite dramatiskt på monitorlådan och gestikulera åta helvete. Så där och trycka... "Vad gör han nu? Skickar SMS?" Sådant där finns det sämre folk till... ljudtekniker och annat löst pack. Solglasögon fungerar fin fint både till musiker och trummisar.

Klarar du inte av att trycka på en pedal och sjunga samtidigt så förstår jag att du är sångare. 😉

MVH

Drygo

Postat

Klarar du inte av att trycka på en pedal och sjunga samtidigt så förstår jag att du är sångare. 😉

MVH

Drygo

😆 :lol: Å andra sidan nuppar jag mer än du. Skämt åsido sa slaktaren, håll med om att det ser mysko ut särskilt med den där panelen till mickstativet. Skulle inte hålla för mig samt ytterligare pedaler på scenen vete faen. Det såg redan ut som en skelöögd hade designat, man kunde knappt ta ett steg utan att kolla om inte en flanger ellr dyl plötsligt gick igång. Njeh, bättre att ha kontakt med ebn bra ljudnisse eller nissa och be dem sköta det som skötas skall.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.