slejnard Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 Nu e ja himme e ja de e ja. Stort arr med ungdomar kl 12-00. Bio bowling streetbasketturnering musik. Kul va 🙂
slejnard Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 PT! Synd att inte musiken drog mer folk! Hårdrock i större lokal än SMÄKKs men nä det hjälpte inte. Frågan är om ens kiss eller acdc hade dragit folk ☺️ Vagott!!! 🙂 De e D!
Dark Of Light Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 Näh det får bli sängen nu. Trötters pôjk... Ska försöka orka se Opinion Live med en förbannad Bert Karlsson ☺️ Natti o kpd imorn´
Dark Of Light Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 PT! Synd att inte musiken drog mer folk! Hårdrock i större lokal än SMÄKKs men nä det hjälpte inte. Frågan är om ens kiss eller acdc hade dragit folk ☺️ https://soundcloud.com/user-78130018/sin-city-whole-lotta-rosie-jumping-jack-flash ☺️😛
slejnard Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 Näh det får bli sängen nu. Trötters pôjk... Ska försöka orka se Opinion Live med en förbannad Bert Karlsson ☺️ Natti o kpd imorn´ Bert fjärt ger jag inte mkt för. Skor sig på andras bekostnad. Hugaligen
Den Gode Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 Ja jisses sicket folk Maoisterna... 😳 De som var med och berättade i programmet verkade vara väldigt svaga och lättledda personer. De andra gav upp rätt lätt de med när det kom till kritan. Inget RAF-gäng direkt.
Neosus Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 Imorgon snöar det! På lördag snöar det! På måndag snöar det! På tisdag blir det soligt! På onsdag blir det som det blir! På torsdag oxå! 😲
Den Gode Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 Synd att inte musiken drog mer folk! Hårdrock i större lokal än SMÄKKs men nä det hjälpte inte. Frågan är om ens kiss eller acdc hade dragit folk ☺️ Vill folk inte höra hårdrock längre? Ni får gå över till EDM eller nåt?
slejnard Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 Imorgon snöar det! På lördag snöar det! På måndag snöar det! På tisdag blir det soligt! På onsdag blir det som det blir! På torsdag oxå! 😲 Sol e gott! 😎😄 Saknar Thailand 🙁
slejnard Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 Vill folk inte höra hårdrock längre? Ni får gå över till EDM eller nåt? Tror det banne mej!
Dark Of Light Postat 4 mars 2016 Postat 4 mars 2016 De som var med och berättade i programmet verkade vara väldigt svaga och lättledda personer. De andra gav upp rätt lätt de med när det kom till kritan. Inget RAF-gäng direkt. Juniorer och väldigt svenska i beteendet. Inga hängivna tungviktare utan... lite lagom sådär. Jag har legat en timme fel hela dan. Skumt. Med vem? Eller hårrock utan hår på flinten! 😮 UTAN!?!?!?!? Jag var med i ett band som hette Humming Beards och det skulle man ju kunna kalla för alternativ hårmetal om man ville. Satan vad fan blivit gammal! Ian Wachtmeister Är det han som är han? Ja, fan alltså!
slejnard Postat 4 mars 2016 Postat 4 mars 2016 Jo fan själv ☺️ En fd kollega till mig har dött. Ingen aning vad som hänt. Han spelade trummor med raised fist ett tag och senare Helltrain. Yngre än mig. RIP Oscar 🙁
Dark Of Light Postat 4 mars 2016 Postat 4 mars 2016 🙁 Trist när sådant händer. Mycket beklagligt... Som en klen tröst intervjuade Nyhetsmorgon i morse en kvinna vid namn Pingis ... Först Mowgli, nu Pingis. Vad tänker nyblivna föräldrar med? Det räcker ju bara att hon slog en kullerbytta så gick väl drevet igång med div. rullpingis skämt mm.
Gäst Postat 4 mars 2016 Postat 4 mars 2016 Var just hos tandläkaren för undersökning och lagning av plack. Förra gången jag var där var för 6 år sen. Så jag har bra tänder, som inte hade några hål...
Dark Of Light Postat 4 mars 2016 Postat 4 mars 2016 (redigerat) Lagning av plack??? Redigerat 4 mars 2016 av Dark Of Light
Den Gode Postat 4 mars 2016 Postat 4 mars 2016 Som en klen tröst intervjuade Nyhetsmorgon i morse en kvinna vid namn Pingis ... Först Mowgli, nu Pingis. Vad tänker nyblivna föräldrar med? Det räcker ju bara att hon slog en kullerbytta så gick väl drevet igång med div. rullpingis skämt mm. Ibland tror man att dom hatar sina barn.
Dark Of Light Postat 4 mars 2016 Postat 4 mars 2016 Dallas Buyers Club på SVT2 ikväll. Enna bra rulle, rekommenderas!!!
Recommended Posts