Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Näh det får bli sängen nu. Trötters pôjk... Ska försöka orka se Opinion Live med en förbannad Bert Karlsson ☺️

Natti o kpd imorn´

Postat

Ja jisses sicket folk Maoisterna... 😳

De som var med och berättade i programmet verkade vara väldigt svaga och lättledda personer. De andra gav upp rätt lätt de med när det kom till kritan. Inget RAF-gäng direkt.

Postat

Imorgon snöar det!

På lördag snöar det!

På måndag snöar det!

På tisdag blir det soligt!

På onsdag blir det som det blir!

På torsdag oxå!

😲

Postat

Synd att inte musiken drog mer folk! Hårdrock i större lokal än SMÄKKs men nä det hjälpte inte. Frågan är om ens kiss eller acdc hade dragit folk ☺️

Vill folk inte höra hårdrock längre? Ni får gå över till EDM eller nåt?

Postat

De som var med och berättade i programmet verkade vara väldigt svaga och lättledda personer. De andra gav upp rätt lätt de med när det kom till kritan. Inget RAF-gäng direkt.

Juniorer och väldigt svenska i beteendet. Inga hängivna tungviktare utan... lite lagom sådär.

Jag har legat en timme fel hela dan. Skumt.

Med vem?

Eller hårrock utan hår på flinten!

😮 UTAN!?!?!?!? Jag var med i ett band som hette Humming Beards och det skulle man ju kunna kalla för alternativ hårmetal om man ville.

Satan vad fan blivit gammal! Ian Wachtmeister

Är det han som är han? Ja, fan alltså!
Postat

🙁 Trist när sådant händer. Mycket beklagligt...

Som en klen tröst intervjuade Nyhetsmorgon i morse en kvinna vid namn Pingis ... Först Mowgli, nu Pingis. Vad tänker nyblivna föräldrar med? Det räcker ju bara att hon slog en kullerbytta så gick väl drevet igång med div. rullpingis skämt mm.

Postat

Var just hos tandläkaren för undersökning och lagning av plack. Förra gången jag var där var för 6 år sen. Så jag har bra tänder, som inte hade några hål...

Postat

Som en klen tröst intervjuade Nyhetsmorgon i morse en kvinna vid namn Pingis ... Först Mowgli, nu Pingis. Vad tänker nyblivna föräldrar med? Det räcker ju bara att hon slog en kullerbytta så gick väl drevet igång med div. rullpingis skämt mm.

Ibland tror man att dom hatar sina barn.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.