Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hur vacker var Whitney Houston egentligen? Hennes ansikte

Postat (redigerat)

Jag funderade på om det är... ähum... ett stående erbjudande?

Det var ett slags försök till nån slags självterapi. Men det bet inte.

Redigerat av Den Gode
Postat

För jävla bra. Bättre än plattan. Intressant att två gitarrister som är så olika kan funka så bra ihop.

Olika gitarrister är enligt min mening en styrka. Har varit i band där det har varit närmast en styrka att en en som ser på gitarrspel som en matematikövning med div. teknikaliteter och en med mer groove, blues mer freefall. Kombon brukar bli härlig speciellt när de mentalt kopplar ihop.

Morn, ja.

Postat

Olika gitarrister är enligt min mening en styrka. Har varit i band där det har varit närmast en styrka att en en som ser på gitarrspel som en matematikövning med div. teknikaliteter och en med mer groove, blues mer freefall. Kombon brukar bli härlig speciellt när de mentalt kopplar ihop.

Morn, ja.

Jäpp, men här har vi en utpräglad rockgitarrist och en utpräglad jazzgitarrist med ett klart "back phrase"-stuk. Det känner jag inte till från något annat band

Postat

... och från det ena galna till Trumps galna värld, nu.

Hilary Clintons slogan: Dump Trump!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.