slejnard Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Inte mycket 😑 Inte mycket 😑 Nu är det Vem Vet Minst! ☺️
Dark Of Light Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 (redigerat) Ass-kaffe? Redigerat 2 mars 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 ... och från det ena galna till Trumps galna värld, nu.
Den Gode Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 (redigerat) Jag funderade på om det är... ähum... ett stående erbjudande? Det var ett slags försök till nån slags självterapi. Men det bet inte. Redigerat 2 mars 2016 av Den Gode
Den Gode Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 För jävla bra. Bättre än plattan. Intressant att två gitarrister som är så olika kan funka så bra ihop.
slejnard Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 Morgonen KPD å jobbar em/kväll på fältet ej kontoret ☺️
Dark Of Light Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 För jävla bra. Bättre än plattan. Intressant att två gitarrister som är så olika kan funka så bra ihop. Olika gitarrister är enligt min mening en styrka. Har varit i band där det har varit närmast en styrka att en en som ser på gitarrspel som en matematikövning med div. teknikaliteter och en med mer groove, blues mer freefall. Kombon brukar bli härlig speciellt när de mentalt kopplar ihop. Morn, ja.
Den Gode Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 Olika gitarrister är enligt min mening en styrka. Har varit i band där det har varit närmast en styrka att en en som ser på gitarrspel som en matematikövning med div. teknikaliteter och en med mer groove, blues mer freefall. Kombon brukar bli härlig speciellt när de mentalt kopplar ihop. Morn, ja. Jäpp, men här har vi en utpräglad rockgitarrist och en utpräglad jazzgitarrist med ett klart "back phrase"-stuk. Det känner jag inte till från något annat band
slejnard Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 Polaris Indytrail 😑 gammal som gatan åsså en polaris edge 600 lite vassare å nyare 😑
Neosus Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 Nu dröjde det 10 timmar att posta ett inlägg igen... Dumma forum! 😠
Algotezza Postat 3 mars 2016 Postat 3 mars 2016 ... och från det ena galna till Trumps galna värld, nu. Hilary Clintons slogan: Dump Trump!
Recommended Posts