Dark Of Light Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 (redigerat) Nej tack. Det blir kpd. Redigerat 2 mars 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Jag sitter uppkopplad på nätet Avloppsnätet ☺️ Laddar du ner eller upp? Kom ihåg att seeda! Eller blir det säda? ... hur fan blir det? Vad har du för uppkoppling? Är det trådlöst eller via kabel? Kanske handlar det om streaming?
Dark Of Light Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 😑 Grått & trist väder... snöblandat regn, mer ska komma och trött är man. Men kaffet smakar bra.
Micke H Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Ja, det har blivit så jävla kallt igen... 🙁 Man blir så förbannad att man kokar och sen blir man lugn igen för man fryser inte längre men då börjar man frysa igen, osv osv. Livet är en jävla for-loop utan en exit. 😠
Algotezza Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Tillbaka på jobbet sen i måndags efter februariledigheten. Längtat Längstah! En låt https://soundcloud.com/algotezza/this-is-the-day
slejnard Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Akffe! Ledig idag så vi har vart till Lule å köpt ny duschslang å grejs. Vart riktigt bra monterat! VVSnard ☺️
Algotezza Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Akffe! Ledig idag så vi har vart till Lule å köpt ny duschslang å grejs. Vart riktigt bra monterat! VVSnard ☺️
Micke H Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Länge sen jag lyssnade på Opeth nu, iallafall deras lite äldre skivor. Fyfan, jag älskar verkligen gamla Opeth så förbannat jävla mycket. 🥰 Får rysningar fortfarande när jag lyssnar. Synd att nya Opeth inte har samma inverkan på mig. 🙁
Dark Of Light Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Akffe! Ledig idag så vi har vart till Lule å köpt ny duschslang å grejs. Vart riktigt bra monterat! VVSnard ☺️ Ja, låter oerhört avancerat... skruva av gamla... skruva dit nya... you scholar ☺️
Micke H Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Lyssnar på en livespelning av Opeth nu. Mikael Åkerfeldt är så jävla awesome. xD "Did you guys know we're filming this? This is not good. Metal people are so fucking ugly. You could at least have fixed your hairs! Cunts." 😆
Dark Of Light Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Akffe! Ledig idag så vi har vart till Lule å köpt ny duschslang å grejs. Vart riktigt bra monterat! VVSnard ☺️ Ja, låter oerhört avancerat... skruva av gamla... skruva dit nya... you scholar ☺️ Den övre är en dumpet, den nedre en trusch?
Dark Of Light Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Pitt. Jag funderade på om det är... ähum... ett stående erbjudande?
Gäst Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Finns det nåt bra sätt att ta bort fläckar på kläder och jeans, utan att tvätta det i en tvättmaskin? Typ nån uppfinning dårå...
Recommended Posts