Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag sitter uppkopplad på nätet

Avloppsnätet

☺️

Laddar du ner eller upp? Kom ihåg att seeda! Eller blir det säda? ... hur fan blir det? Vad har du för uppkoppling? Är det trådlöst eller via kabel? Kanske handlar det om streaming?
Postat

Ja, det har blivit så jävla kallt igen... 🙁 Man blir så förbannad att man kokar och sen blir man lugn igen för man fryser inte längre men då börjar man frysa igen, osv osv.

Livet är en jävla for-loop utan en exit. 😠

Postat

Akffe!

Ledig idag så vi har vart till Lule å köpt ny duschslang å grejs. Vart riktigt bra monterat!

VVSnard ☺️

Samuel-duschslang.jpg

52723700-plumbers-trumpet.jpg

Postat

Länge sen jag lyssnade på Opeth nu, iallafall deras lite äldre skivor. Fyfan, jag älskar verkligen gamla Opeth så förbannat jävla mycket. 🥰 Får rysningar fortfarande när jag lyssnar.

Synd att nya Opeth inte har samma inverkan på mig. 🙁

Postat

Akffe!

Ledig idag så vi har vart till Lule å köpt ny duschslang å grejs. Vart riktigt bra monterat!

VVSnard ☺️

Ja, låter oerhört avancerat... skruva av gamla... skruva dit nya... you scholar ☺️
Postat

Lyssnar på en livespelning av Opeth nu. Mikael Åkerfeldt är så jävla awesome. xD

"Did you guys know we're filming this? This is not good. Metal people are so fucking ugly. You could at least have fixed your hairs! Cunts."

😆

Postat

Akffe!

VVSnard ☺️

Ja, låter oerhört avancerat... skruva av gamla... skruva dit nya... you scholar ☺️

Samuel-duschslang.jpg

52723700-plumbers-trumpet.jpg

Den övre är en dumpet, den nedre en trusch?
Postat

Finns det nåt bra sätt att ta bort fläckar på kläder och jeans, utan att tvätta det i en tvättmaskin? Typ nån uppfinning dårå...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.