Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

🥰

😮

(Jag har sparat håret i en påse som jag ska ge henne tillsammans med ett förlåt-kort för senast.)

Hetsa mig inte... Det kan bli verklighet.
Postat (redigerat)

Jag tänkte att jag kunde använda det sparade skägghåret som konfetti, för att markera min entré in på Systembolaget, tillsammans med en bandorkester eller kanske en barberarkvartett, med mig som leadsångare. Och så sjunger vi denna:

EDITH: bättre video.

Redigerat av Micke H
Postat

Jag tänkte att jag kunde använda det sparade skägghåret som konfetti, för att markera min entré in på Systembolaget, tillsammans med en bandorkester eller kanske en barberarkvartett, med mig som leadsångare. Och så sjunger vi denna:

... ... ...

Jah, du ser. Det kunde ju kanske fungera! 🙂
Postat

* * *

Verkar inte bättre än att Ainbusk-Josefin faktiskt tog livet av sig 🙁

* * *

Varifrån har du den upplysningen?

Postat

Jag tänkte jag skulle laga mat när jag kommer hem. Men sen kom jag på att den inte är trasig.

Inte ofta man lagar paj. Borde vara oftare men det känns så meningslöst.
Postat

Jag gick rätt mycket i min barndom men jag går inte lika mycket nu längre. Det gäller att inte gå för långt. När jag var yngre så var jag ute och cyklade rätt mycket också men även där har det blivit bättre.

Postat

Innan vi drar några förhastade slutsatser av ovanstående så tycker jag att vi enas om följande:

1) Inget käbbel!

2) Ordning och reda ska det vara!

3) Speciellt på finanserna!

4) Kpd i morgon bittida.

5) Vi har varit naiva.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.