Den Gode Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Blir det kpd? Du kanske skulle skriva en roman?
Micke H Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Micke H:Scheeeeeeeeeenare bråÅåiden dåå va!? Söt kassörska: He... jaha... det är du... 😏 Micke H:Jorå, döh!! Jag tror vi kom på fel fot förut... eller alltså inte kom utan fel... alltså ett misstånd va? FÖRSTÅND!? MISSFÖRSTÅND menar jag... alltså förut. Jag är inte sexuell... eller jo eller inte... jag gillar inte sex. 😑 Söt kassörska: Jaha? Micke H: Alltså, jo... eller..? Jag är inte så däär bögig med rosa viin å så utan jag kan dricka öl... utan sugrör... eller ur burk alltså. Som en vanlig man. Söt kassörska: 😳 !? Micke H: Jorå å han DoL ska du inte bry dig om va. Han är inte bra för dig. Då tänkte jag att bio kunde kanske vara något?? Eller om vi kunde tjacka en rulle hemma hos mig, jag kunde ju poppa lite korns hemma och jag har en ny fin TV-bänk vi kunde titta på... alltså film, inte bänken... ... ... det är fina luckor också. 😊 Söt kassörska: Är det här något som den där DoL tipsat dig om att säga det också 😐 !? Micke H: Näeh... kom på själv. Märktes det? Man kunde kanske ta en karaterulle och... Hiyayayahah! (gör en misslyckad snurrspark och välter en hylla med dessertviner) Söt kassörska: 😳 !? Micke H: 😊 Ihhi. Det var visst lite trångt här he, he... jorå, jag har ett bälte i svart karate... 🤪 eller näeh det sa jag inte... inte svart som i... n... alltså de som är mörkare... än... vitt... näeh, utan bältet är det... svart alltså... jag är för invandring så... joråsåatte... karate... HAYAYAYHIIAH..? Söt kassörska: Det ser mer ut som du behöver hängslen... du ville du något speciellt förutom att förstöra butiken. Jag måste sätta mig i kass... Micke H: (Fortfarande nere liggande) S-s-s-snygga skosnören... du ska inte ha en stänkare...? Söt kassörska: VAAAAKT!!!! 😆 Du är fan inte klok. 😛
Micke H Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 😄 Morrn! Näe, om man inte skulle köpa på sig lite Pokemon-spel... 😳
Dark Of Light Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 ☺️ Ja, en bok ja. Vad skulle den heta? Lite enformigt dock med bara kapitel in och kapitel ut med misslyckade raggscener på Systemet 😛
Micke H Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Oroa dig inte, jag har många misslyckade raggningar i olika scenarion att plocka ifrån. 😛
Micke H Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Vad sägs om den gången jag fick napp, hånglade med en tjej på krogen, drog på toa och sen när jag kom tillbaka så fortsatte jag hångla med fel tjej. xD
Den Gode Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Vad sägs om den gången jag fick napp, hånglade med en tjej på krogen, drog på toa och sen när jag kom tillbaka så fortsatte jag hångla med fel tjej. xD Det kanske är det som är ditt problem? Att du är mycket petigare numera?
Dark Of Light Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Ordning och reda på finanserna ska vi ha... och inget hång... käbbel.
Naymari Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Vad sägs om den gången jag fick napp, hånglade med en tjej på krogen, drog på toa och sen när jag kom tillbaka så fortsatte jag hångla med fel tjej. xD Det är väl inget misslyckande? Snarare 2 lyckade. 😑
Dark Of Light Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Ett hångel är ett hångel. Ja, likväl är ett nupp ett nupp.
slejnard Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 😑 Drog igång skotern. Fastnade direkt. Ingen bärighet 😑 Skottat 😑 Burit ved 😑 Ikväll kommer Anttila på SMÄKK 😑 Åsså spelar vi 😑
Micke H Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Det kanske är det som är ditt problem? Att du är mycket petigare numera? Antagligen, ja. Jag måste säga att nupp eller hångel inte längre är något självändamål, det kanske är det som kallas för att växa upp?
Den Gode Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Läste om Palmemordet för 30 år sedan och kom att tänka på hur jag lyssnade på radion och hur rörigt det blev. Sedan kom jag att tänka på att det var Staffan Schmidt som var radioröst den natten. Detta ledde till funderingar på när han i TV intervjuade Warren Cann från bandet Ultravox om deras jättehit Vienna. Ni ungdomar kanske inte har sett intervjun. Detta är helt sanslöst.
Overkill Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Vad sägs om den gången jag fick napp, hånglade med en tjej på krogen, drog på toa och sen när jag kom tillbaka så fortsatte jag hångla med fel tjej. xD 😄
Overkill Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Vad sägs om den gången jag fick napp, hånglade med en tjej på krogen, drog på toa och sen när jag kom tillbaka så fortsatte jag hångla med fel tjej. xD 😄
Dark Of Light Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Antagligen, ja. Jag måste säga att nupp eller hångel inte längre är något självändamål, det kanske är det som kallas för att växa upp? Absolut... men när de bara ligger där..?
Neosus Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Absolut... men när de bara ligger där..? Precis.. Då plockar man bort ända och då blir det bara självmål. 😳😲
Dark Of Light Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Läste om Palmemordet för 30 år sedan och kom att tänka på hur jag lyssnade på radion och hur rörigt det blev. Sedan kom jag att tänka på att det var Staffan Schmidt som var radioröst den natten. Detta ledde till funderingar på när han i TV intervjuade Warren Cann från bandet Ultravox om deras jättehit Vienna. Ni ungdomar kanske inte har sett intervjun. Detta är helt sanslöst. https://www.youtube.com/watch?v=7SQ8Hcn2LZ4 Jo den där upplevde man då. Det var ju så att då (sent 70- tidigt 80 tal) kunde folk inte engelska. Jag menar vi hade ju vara haft det som ett skolämne sedan.... Hedenhös? ALLT jag menar ALLT som hade engelska i sig, intervjuer mm skulle prompt översättas och det händer trots allt ibland än i dag. Men den där är bra snurrig, Staffan är så snett ute att man får svindel. Att rock & pop stjärnor går på droger är väl ett välkänt faktum men intervjuaren..?
Dark Of Light Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 https://www.youtube.com/watch?v=ySy20LTFyuI Det fanns en tid då man kunde komma undan med att heta Lothar...
Recommended Posts