Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja precis! Är nog bättre att flytta till någon trevligare ställe.

Jo det tänker jag banne mej göra. NU har ja bestämt mig!

Johodå såatte!

Kaffe på de!

😄🥰😊

Postat (redigerat)

(Jag är kåt!)

(Väntar på DoLs nästa påhitte-konversation... xD )

Micke H:Scheeeeeeeeeenare bråÅåiden dåå va!?

Söt kassörska: He... jaha... det är du... 😏

Micke H:Jorå, döh!! Jag tror vi kom på fel fot förut... eller alltså inte kom utan fel... alltså ett misstånd va? FÖRSTÅND!? MISSFÖRSTÅND menar jag... alltså förut. Jag är inte sexuell... eller jo eller inte... jag gillar inte sex. 😑

Söt kassörska: Jaha?

Micke H: Alltså, jo... eller..? Jag är inte så däär bögig med rosa viin å så utan jag kan dricka öl... utan sugrör... eller ur burk alltså. Som en vanlig man.

Söt kassörska: 😳 !?

Micke H: Jorå å han DoL ska du inte bry dig om va. Han är inte bra för dig. tänkte jag att bio kunde kanske vara något?? Eller om vi kunde tjacka en rulle hemma hos mig, jag kunde ju poppa lite korns hemma och jag har en ny fin TV-bänk vi kunde titta på... alltså film, inte bänken...

...

...

det är fina luckor också. 😊

Söt kassörska: Är det här något som den där DoL tipsat dig om att säga det också 😐 !?

Micke H: Näeh... kom på själv. Märktes det? Man kunde kanske ta en karaterulle och...

Hiyayayahah!

(gör en misslyckad snurrspark och välter en hylla med dessertviner)

Söt kassörska: 😳 !?

Micke H: 😊 Ihhi. Det var visst lite trångt här he, he... jorå, jag har ett bälte i svart karate... 🤪 eller näeh det sa jag inte... inte svart som i... n... alltså de som är mörkare... än... vitt... näeh, utan bältet är det... svart alltså... jag är för invandring så... joråsåatte... karate... HAYAYAYHIIAH..?

Söt kassörska: Det ser mer ut som du behöver hängslen... du ville du något speciellt förutom att förstöra butiken. Jag måste sätta mig i kass...

Micke H: (Fortfarande nere liggande) S-s-s-snygga skosnören... du ska inte ha en stänkare...?

Söt kassörska: VAAAAKT!!!!

Visst borde man kunna polisanmäla grannen för skällande och ylande hund, alltså en olägenhet, enligt Lag (2007:1150) om tillsyn över hundar och katter och 1§?

Man borde flytta till hus banne mej. 😏

Klaga hos hyresvärden, ta dit typ Securitas eller vem faen som har hand om security utom kontorstid. Störningsjouren va... eller.!? Joråsåatte.... (nu låter jag som MickeH 😄 ) Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jag ska nog meddela hyresvärden iallafall så dom vet... när nästa hyresgäst kommer att börja klaga. ☺️

Allvarligt skämtat så är det ju inte du som ska lida för det där...

1. Ta ett snack med grannen, kanske tar det skruv.
  2. Klaga hos hyresvärden, tala om som det är. Att du t o m överväger flytta. Har du bott där innan hundgrannen borde det funka.
  3. Ring störningsjouren, det kostar grannen pengar om de kommer och det är ett djävla liv därinne. Tvärtom kan du bli betalningsskyldig ifall du ringer och inget hörs.

Postat (redigerat)

Min cover på Beatles Penny Lane har passerat 1K visningar på fejjan! 😮

Är man kändis då 😕

Fejjan räknas inte, där är alla kändisar. Så fort folk lägger ut vad de ätit och vad de skitit. Där finns ju inget omdöme. Men här är ju du kändis, varför skulle man vilja vara kändis någon annanstans? Här är ju där där man är. 😑 Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

Visst borde man kunna polisanmäla grannen för skällande och ylande hund, alltså en olägenhet, enligt Lag (2007:1150) om tillsyn över hundar och katter och 1§?

Man borde flytta till hus banne mej. 😏

Själv har jag en granne som de senaste veckorna hållit på att borra i väggen tidigt på morgonen ( typ 7-8 på morgonen).

Jag tror hon borrar iaf. Det låter som in i helsinki. 😲

Jag vågar dock inte klaga. Jag bedriver studioverksamhet härhela dagarna och ibland sent in på nätterna. Så hon väsnas antagligen bara för att hämnas. 😱

Redigerat av Naymari
Postat

Ja, grannar... När jag jobbade skift så flyttade ett nytt par in bredvid på stället där jag bodde på då. Visst blir det ett dj. borrande initialt, det får man stå ut med. Men detta drog ut så ini. Samt de borrade jämt efter 20.00 vardag som helg. Tillslut var jag ju tvungen att fråga vad som pågick, väggarna måste ju likna ost vid det här laget eller är det hemtrevligt (de kom från Libanon)?

-Jaa, vi kan bara borra vid den här tiden, löd svaret. 😲

3 veckors liv, sedan blev det tyst för då hade en annan granne tröttnat och börjat ringa till bost.bolaget och klagat. Liiiiiiiiiiiiiiite sunt förnuft kunde man ju tycka att folk kunde ha..? 😑

Blir det kpd?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.