Gäst Postat 23 februari 2016 Postat 23 februari 2016 (redigerat) lol Redigerat 23 februari 2016 av ewroL
k9 (oregistrerad) Postat 23 februari 2016 Postat 23 februari 2016 Ställ ner disken till jyckarna. De har redan diskat de de fått diska för mig.
k9 (oregistrerad) Postat 23 februari 2016 Postat 23 februari 2016 Dagens funderingar: - Ungjävlar som föddes år 2000 behöver aldrig fundera särskilt länge för att komma ihåg hur gamla dom är. Inte de som är födda år 1000 heller. Av naturliga skäl.. 😏
k9 (oregistrerad) Postat 23 februari 2016 Postat 23 februari 2016 Jah... du kommer ihåg vad du skulle säga..? MickeH: "Hej, jag skulle vilja... 🥰 hmm..? 🤪 Hrm. Vilket värmeljus går till Rosévin?" Söt expedit: "Är det du nu igen? Fan vill du? 😠 " MickeH:"Eehh... 🙁😕 Du. Mmm... Du behöver bada!? 😳 " 😛😆
Dark Of Light Postat 23 februari 2016 Postat 23 februari 2016 Ja, vi får hoppas att det inte blev sådär... ☺️
Den Gode Postat 23 februari 2016 Postat 23 februari 2016 🙁 Det där låter ju... så där..? Inget kul. När fick du din diagnos, redan som liten kotte eller på senare år? Fasta rutiner låter vettigt att ha. Det är väl en sju år sen jag fick ett riktigt genombrott av sjukdomen, och då hade jag säkert haft den i 10 år utan att ha varit medveten om det. Det är nog därför jag fått så pass allvarliga besvär sedan.
Dark Of Light Postat 24 februari 2016 Postat 24 februari 2016 Nyvaken... Ur drömmen.... Jah... du kommer ihåg vad du skulle säga..? MickeH: "Hej, jag skulle vilja... 🥰 hmm..? 🤪 Hrm. Vilket värmeljus går till Rosévin?" Söt expedit: "Är det du nu igen? Fan vill du? 😠 " MickeH:"Eehh... 🙁😕 Du. Mmm... Du behöver bada!? 😳 "
Dark Of Light Postat 24 februari 2016 Postat 24 februari 2016 Det var väl ett jäkla tjat. MickeH: Tjaaaabah bruden! 😎 Söt kassörska: Jaha, du igen. Hej. 😏 MickeH: Ja, jag tänkte bara... Jag är inte, jag menar jag är ingen sexualdåre om du tror det. Alltså det är DoL som är... ja det är en snubbe på forat... Han är sminkad... som kiss i ansiktet... Eller inte som hundkiss utan bandet du vet, fast ändå inte. Det var mer som en fladdermus i ansiktet som han... ja... sminkade dit... eller var en gång på en halloweenfest och det har han som ava på forat va. Eller inte nu längre fast då visste man inte hur han så ut men det vet man nu. Ja det heter längsta fast med ett h, längstah, ja forat heter så alltså. Precis som Grahn du vet... eller jag menar det är en annan snubbe det. På forat då... men han har ett h också i namnet... men det har inte DoL. Han heter Neo, ja Grahn alltså, han är gud va. Det är lite kul att han är gud o DoL blir liksom lite demon då men de trivs ihop ändå. Det gör vi alla på forat för vi är ju fler, typ DG o Memphan o... Söt kassörska: Ville du något eller..? 🤪 MickeH: Ja... jaha. Eller, jag är ju en sådan där musiker va, skulle bara förklara att jag inte är frisk... eller att jag är det men det är DoL som tipsade om.... ja han med sminket fast det är inte så längre... Han är ju en sådan dära Nuppolog... Lego.. Legimittrifierad va. Ja i alla fall han trodde att värmeljus skulle vara bra för dig.. eller mig... eller oss. Söt kassörska: Va? Oss? Alltså, vilka vi? Känner jag honom? Du nu måste jag faktiskt job... MickeH: Öhh, ja... Det vet ju inte jag, om du känner honom. Han har säkert satt på de flesta.. Eeh... ROSÉVIN!? eller jag menar sådan rosa vin du vet... är det... bra? 😕 Söt kassörska: Till vadå? MickeH: Ja... till räkor eller.. Dig. eller..? 🥰 Söt kassörska: Jag gillar inte rosévin, men om du tittar bakom den där hyllan så kanske du hittar det du söker, det finns andra bögiga vinsorter där också som säkert passar dig. Jag måste sätta mig i kassan nu. 😑 MickeH: Jaha... ok... så du är inte intresserad av... Söt kassörska: Nej, men du har inte numret till till den där DoL? MickeH: Nej... jag ska hem och fundera på det där vinet kanske..? 🙁 Söt kassörska: Bra idé. 😑
Gäst Postat 24 februari 2016 Postat 24 februari 2016 Bästa låten som finns https://soundcloud.com/melovi/butterfly-classic-bossa-nova
Micke H Postat 24 februari 2016 Postat 24 februari 2016 MickeH: Tjaaaabah bruden! 😎 Söt kassörska: Jaha, du igen. Hej. 😏 MickeH: Ja, jag tänkte bara... Jag är inte, jag menar jag är ingen sexualdåre om du tror det. Alltså det är DoL som är... ja det är en snubbe på forat... Han är sminkad... som kiss i ansiktet... Eller inte som hundkiss utan bandet du vet, fast ändå inte. Det var mer som en fladdermus i ansiktet som han... ja... sminkade dit... eller var en gång på en halloweenfest och det har han som ava på forat va. Eller inte nu längre fast då visste man inte hur han så ut men det vet man nu. Ja det heter längsta fast med ett h, längstah, ja forat heter så alltså. Precis som Grahn du vet... eller jag menar det är en annan snubbe det. På forat då... men han har ett h också i namnet... men det har inte DoL. Han heter Neo, ja Grahn alltså, han är gud va. Det är lite kul att han är gud o DoL blir liksom lite demon då men de trivs ihop ändå. Det gör vi alla på forat för vi är ju fler, typ DG o Memphan o... Söt kassörska: Ville du något eller..? 🤪 MickeH: Ja... jaha. Eller, jag är ju en sådan där musiker va, skulle bara förklara att jag inte är frisk... eller att jag är det men det är DoL som tipsade om.... ja han med sminket fast det är inte så längre... Han är ju en sådan dära Nuppolog... Lego.. Legimittrifierad va. Ja i alla fall han trodde att värmeljus skulle vara bra för dig.. eller mig... eller oss. Söt kassörska: Va? Oss? Alltså, vilka vi? Känner jag honom? Du nu måste jag faktiskt job... MickeH: Öhh, ja... Det vet ju inte jag, om du känner honom. Han har säkert satt på de flesta.. Eeh... ROSÉVIN!? eller jag menar sådan rosa vin du vet... är det... bra? 😕 Söt kassörska: Till vadå? MickeH: Ja... till räkor eller.. Dig. eller..? 🥰 Söt kassörska: Jag gillar inte rosévin, men om du tittar bakom den där hyllan så kanske du hittar det du söker, det finns andra bögiga vinsorter där också som säkert passar dig. Jag måste sätta mig i kassan nu. 😑 MickeH: Jaha... ok... så du är inte intresserad av... Söt kassörska: Nej, men du har inte numret till till den där DoL? MickeH: Nej... jag ska hem och fundera på det där vinet kanske..? 🙁 Söt kassörska: Bra idé. 😑 😆 Jag tror att du är läskigt nära hur det faktiskt skulle utspela sig. 😛 Ibland så tror jag att det är ett under att man överhuvudtaget har fått ligga. xD
Recommended Posts