Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hähä, nä, fan jag vet inte hur man raggar IRL. 😛 Dessutom tyckte min tjejpolare det var en hemsk idé, hon lär ju redan få rätt många vidriga förslag från Skogås A-lagare. xD

😳 Vet du inte hur man... Näh, nu gör du mig besviken, hur svårt kan detta fall vara!? Du lägger ju upp det lite smidigt... osv. osv.

Dr DoL

Leg. Nuppolog 😑 Kpd!

😲 Undrar om han drog till Systemet direkt???

MickeH - Ööhh... 🥰 Jag... Eeh.. Värmeljus... 🥰 har ni det? Eller näh, det har ni ju inte... 🥰 Är du likt ett..? eller jag menar i badet!? Hrm skumbadet... (hur fan var det han sa?) 😊 ...

Förvånad men söt expedit - Va?

MickeH - Ööhh... Hm. Jag tar en öl.

Jag mår ungefär som vanligt, men sockervärdena ligger på drygt 20 dagtid, och det ska man inte må bra av, fast en del gör det ändå. Det går inte att få några vettiga besked om denna sjukdom, och jag är rätt bra på att inte känna efter.

Nu ska diabetessköterskan prata med en läkare där och så ska vi se om jag ska gå över från piller till sprutor. Ett stort problem för mig i sammanhanget är att jag har svårt att äta på morgonen och att jag har svårt med rutiner och att hålla fasta mattider.

🙁 Det där låter ju... så där..? Inget kul. När fick du din diagnos, redan som liten kotte eller på senare år? Fasta rutiner låter vettigt att ha.
Postat

😲 Undrar om han drog till Systemet direkt???

MickeH - Ööhh... 🥰 Jag... Eeh.. Värmeljus... 🥰 har ni det? Eller näh, det har ni ju inte... 🥰 Är du likt ett..? eller jag menar i badet!? Hrm skumbadet... (hur fan var det han sa?) 😊 ...

Förvånad men söt expedit - Va?

MickeH - Ööhh... Hm. Jag tar en öl.

😆 Jag tror jag skippar alla steg och hoppar direkt på ölen istället. 😛

Jag har börjat spela Popmundo igen. 😄 Bokade in en spelning direkt men det gick inget vidare. 🙁

Spellistan är fasttejpad på golvet. Publiken väntar ivrigt.

Torkel Apelling hälsar på publiken och blir mött av burop!

Låt My Name is Torkel

Torkel Apelling borde öva sin headbanging mer. Hen kan skada sig!

Folkmassan vägrar lyssna på vad Torkel Apelling har att säga.

Låt Mastocito

Publiken blir chockad och äcklad när Torkel Apelling tar av sig kläderna. Det här är både patetiskt och pinsamt.

Torkel Apellings försök till ett solo avslöjar personen som totalt tondöv.

Låt Tasting Revenge

Torkel Apelling försöker fjäska för publiken genom att prisa den för dess entusiasm.

The Torkel Experience lämnar scenen och publiken börjar röra sig mot utgången.

Uppträdandet är slut.

Postat

Haha popmundo. Jävlar vad jag spelade det ett tag. Var högste domare i Melbourne, med i ett av toppbanden i punk rock och satt sen även i "supreme court" som var över alla städer. Vilka minnen.

Lycka till på intervjuerna, Micke och Nay!

Postat

Här är min spellista och senaste spelning! Spelar inte speciellt aktivt men vahettere... 😑😊😱

Spellistan är fasttejpad på golvet. Publiken väntar ivrigt.

The Derrys gör entré på scenen.

Låt Trust

Jimmy Derry hälsar på publiken.

Volymen skruvas upp och publiken blir helt vild av entusiasm!

Låt Play!

Jimmy Derry uppmanar publiken att skapa en mosh pit.

Låt Sing it!

Jimmy Derry startar en ljusshow.

Jimmy Derry fyller scenen med rök.

Låt Rock!

Låt If You Come To Me

Jimmy Derry får publiken att sjunga med.

The Derrys försöker höja publikens humör men misslyckas kapitalt.

Låt Paradise!

Jimmy Derry dansar på scenen.

Låt King of Popo

Låt Never let it go

Jimmy Derry prisar publiken.

Låt Stay

Jimmy Derry faller på knä och skakar hand med publiken.

Låt Belief

Låt Ready

The Derrys lämnar scenen men publiken vill ha mer!

Uppträdandet är slut.

Postat

Dom säger att makeup-sex ska vara den bästa, och jag håller med!

Tar partnern av sig sminket så ser man ju hur hen ser ut. 😏

Postat

Dagens funderingar:

- Om Hilary Clinton blir president så kommer det vara första gången som två amerikanska presidenter har haft sex med varandra.

- Min högra armbåge har aldrig någonsin kommit i kontakt med min högra hand.

- Ungjävlar som föddes år 2000 behöver aldrig fundera särskilt länge för att komma ihåg hur gamla dom är.

Postat

Dagens funderingar:

- Om Hilary Clinton blir president så kommer det vara första gången som två amerikanska presidenter har haft sex med varandra.

[...]

Hur kan du vara så säker på det?

Postat

Jafan, en öl vore inte helt fel! 😮

Jah... du kommer ihåg vad du skulle säga..?

MickeH: "Hej, jag skulle vilja... 🥰 hmm..? 🤪 Hrm. Vilket värmeljus går till Rosévin?"

Söt expedit: "Är det du nu igen? Fan vill du? 😠 "

MickeH:"Eehh... 🙁😕 Du. Mmm... Du behöver bada!? 😳 "

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.