Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Gaaaawd, påminn mig inte. Hon är så jäkla snygg. 🙁

Det är inte en hälso/sport-grej, det är en jäkla Apple Watch. xD Typ världens onödigaste pryl (iallafall i dagsläget, kanske kan Apple Watch bli användbar i framtiden). Att den kan kolla pulsen är en sån där onödig funktion jag inte kan låta bli att använda då och då. 😆

Ahaja. Jah det känns som en lite onödig pryl kanske. Jag är en analog klockkille helt klart. Något som inte är onödigt att pröva lyckan på är hon i kassan där. Ta mod till dig vet ja! Fråga henne ut, vad är det värsta som kan hända?

Det blir basturökt falukorv och makaroner på det här!

x1

Jävlars vagott!!!!!
Link to comment
Dela på andra sajter

Yeah, jag kan inte riktigt rekommendera den. Visst är det smidigt att inte behöva ta upp telefonen när man får SMS...men är det värt 4000 kronor?! 😆

Är jag ute och ränner har jag alltid öronsnäckorna i. Skulle jag behöva kolla sms i farten kan jag be siri läsa upp dem åt mig (Vilket typ aldrig händer. När skickar man sms om det är brådskande? 😳 ). Sitter jag hemma eller jobbar så ligger telefonen på bordet bredvid mig. Då blir det inte riktigt aktuellt heller. 😱

Nä, klockorna får vara analoga för mig ett tag till iaf. Dessutom är min snygg som tusan. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Bättre att ragga upp snäckorna än att ha dom i öronen.. 😳😑

🥰 Du o jag Neo, du o jag...

Ska ni ragga upp varandras öron eller hur menar du nu...? 😳

Mvh

Orolig mor

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska ni ragga upp varandras öron eller hur menar du nu...? 😳

Mvh

Orolig mor

😳 Har du stått i kön för att byta kön... alltså kön menar jag... Schööön på Mowgliska!?

Det kan ju till och med jag! Brukar pulla som en galning.

😑 Of course, du har en gång i tiden lärt av den bäste. 😆
Link to comment
Dela på andra sajter

Det 30° i Februari inuti televisionsapparaten från den ärade statstelevisions kanalen SVT 1 ikväll. Jaha, frågar sig vän av ordning. Jag skall titta på det svarar jag då. Så e d. D e d d e.

Vad gillar ni LUFs lilla urspårning med incest & tidelagsåsikterna härom sistens? Ingen ska lägga sig i vem någon nuppar med kan jag hajja men...

Link to comment
Dela på andra sajter

😑 Jag har redan vikt min... Nu kan inte Siewert lyssna på mina röster där inne. Hahahahahaha...

Ska kliva in i frysboxen för en god natts sömn. Då kan inte Mowgli hitta mig!

Vafalls!?!?!

Tänk om hatten ramlar av i natt..?

NEMA PROBLEMA!!! Jag har klätt in hela boxen i aluminiumfolie!!!

HAH!!! In yaaah fhääääijz Siewerttadjävel!

MOOOOOAHAHAHAHA-

HAHAHAHAHAH!!! 😳 😑

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nyvaken mitt i natten. Vad gör man nu då? Borde tvätta och diska men har varken tvättmedel eller diskmedel hemma. 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...