CHAE Postat 22 februari 2016 Trådstartare Postat 22 februari 2016 [...] Omdömet hos en tonåring är fan inte det bästa. 😏 ...och du tycker att det är bättre nu? 😉😛 Dagens heta tips är att köpa UAD apollo. Det piskar skiten ur typ allt annat jag använt någonsin. Hej Nay! 😮😄
Den Gode Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Dagens heta tips är att köpa UAD apollo. Det piskar skiten ur typ allt annat jag använt någonsin. Har royaltyn börjat ramla in?
Neosus Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Vad gör man med en granne vars hund skäller hela tiden när den blir lämnad ensam? Vad gör man trots en tillsägelse? Flytta pga en bullrig granne känns som det enda alternativet? 😏
k9 (oregistrerad) Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Ta hem hunden till dig så slipper den vara ensam. 😛
Dark Of Light Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Anmäl grannen för djurplågeri. Övertyga grannen om att alternativet inte är värt det, hota med ultravåld. Mata in köttstycken med laxermedel genom brevinkastet. Skjut grannen. Skjut hunden. Problemet löst. Kpd.
Den Gode Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Jag visste inte att det finns glasögon för färgblinda.
Dark Of Light Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Verkar vara svårt för dem att greppa... ☺️ Vilken chock för dem. Finns det mot fartblindhet också?
Micke H Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Nu kan jag commita och skapa pull requests till Git like a baws. 😎
Micke H Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Dagens tjuvlyssnat från kontoret: I want my coffe like I want my men: big and strong! 😳
k9 (oregistrerad) Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Jag visste inte att det finns glasögon för färgblinda. https://www.youtube.com/watch?v=KgspFTNDkOs Tror att det finns olika för olika typer av färgblindhet med.
Dark Of Light Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Fnular på hur det skulle vara att vara dövstum, blind och döv samt förlamad..? Man befinner sig de facto i ett vegetativt limbo utan att ha möjlighet att påverka något, utan att vara medveten om något, utan att kunna kommunicera. Ett drömtillstånd utan att veta om det. Vad drömmer man om? Hur går tankarna? Finns ju inget att relatera till, inga syn/hörsel/känslointryck att minnas eller ha som referens. Någon kommer och byter blöjan på dig, kanske sondmatar dig men det vet du inte om där inne. Svårt att förstå. Tar man bort förlamningen borde förvirringen vara total. Man känner plötsligt blöjbytet, matningen eller annan fysisk kontakt, men vad är det för något? Förstår man att det finns folk där ute som tar hand om en? Ja, djävlar. Tror att det finns olika för olika typer av färgblindhet med. Det får man hoppas så många som kör mot rött...
Den Gode Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Vi har ju den här boken, och filmen "Johnny Got His Gun/Johnny var en ung soldat", men den killen var ju inte döv. Han saknar dock armar och ben. https://en.wikipedia.org/wiki/Johnny_Got_His_Gun_%28film%29 https://www.youtube.com/watch?v=UNf9N0Cz25E
Micke H Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Alltså, min jäkla klocka orsakar ju för fan hypokondri. Nu har jag 65 i puls men för 10 minuter sedan hade jag 92. 😳 Gick det förbi en snygg kollega eller vad?
slejnard Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Gu va jag har skottat! 😳 Våran hustillseare hade inte tagit allt. 😑 KPD!
Naymari Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Hej Nay! 😮😄 Hay! Har royaltyn börjat ramla in? Inte direkt. Royalty känns som ett utdöende koncept i den digitala eran.
CHAE Postat 22 februari 2016 Trådstartare Postat 22 februari 2016 https://www.youtube.com/watch?v=CEgh8TUlpQc 😆😄 Nu kan jag commita och skapa pull requests till Git like a baws. 😎 🙂
Dark Of Light Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Alltså, min jäkla klocka orsakar ju för fan hypokondri. Nu har jag 65 i puls men för 10 minuter sedan hade jag 92. 😳 Gick det förbi en snygg kollega eller vad? Testa i systemkön med hon kassörskan som du trodde ville nuppa dig men som det senare visade sig vara gaser... eller något. Sådana där "hälso"klockor/armband tror jag inte ett dyft på. De felar ju massor och utsätter en både för stress och i det långa loppet övervakning av dina aktiviteter utom arbetstid. Man blir forbannad!
Micke H Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Gaaaawd, påminn mig inte. Hon är så jäkla snygg. 🙁 Det är inte en hälso/sport-grej, det är en jäkla Apple Watch. xD Typ världens onödigaste pryl (iallafall i dagsläget, kanske kan Apple Watch bli användbar i framtiden). Att den kan kolla pulsen är en sån där onödig funktion jag inte kan låta bli att använda då och då. 😆
Neosus Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Det blir basturökt falukorv och makaroner på det här! x1
Naymari Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Gaaaawd, påminn mig inte. Hon är så jäkla snygg. 🙁 Det är inte en hälso/sport-grej, det är en jäkla Apple Watch. xD Typ världens onödigaste pryl (iallafall i dagsläget, kanske kan Apple Watch bli användbar i framtiden). Att den kan kolla pulsen är en sån där onödig funktion jag inte kan låta bli att använda då och då. 😆 Jag har sneglat på apple watch ett tag. testade lite när jag var inne på media markt senast. Skärmen är ju så fantastiskt liten (Från en som är van vid 6s+), och den är mycket fulare i verkligheten. 😱 Jag håller mig till mina analoga klockor jag. Mycket snyggare och enklare. 😑
Micke H Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Jag har sneglat på apple watch ett tag. testade lite när jag var inne på media markt senast. Skärmen är ju så fantastiskt liten (Från en som är van vid 6s+), och den är mycket fulare i verkligheten. 😱 Jag håller mig till mina analoga klockor jag. Mycket snyggare och enklare. 😑 Yeah, jag kan inte riktigt rekommendera den. Visst är det smidigt att inte behöva ta upp telefonen när man får SMS...men är det värt 4000 kronor?! 😆
Recommended Posts