Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Era matlagnings monster, vilken soppa. ☺️ Det tråkiga med improvisations matlagning är när man fått till det extra bra ja då kommer man ofta inte ihåg vad man gjorde. Men spännande är det.

D e d d e.

Upphör icke att förvånas av Googles små, ofta animerade "tryck på mig så får du information" om olika personer. Inte sällan utanför kretsarna helt okända personer ofta inom oerhört smala ämnen och företeelser. Ofta människor som man antingen förväntas veta vem det är eller förväntas bli nyfiken på...

"Ååhhh... Vad intressant... Är det han som kom på dragspels bälgen, har alltid undrat!?"

"En så intressant artikel om pincettens uppfinnare, han fick sig aldrig ett nyp. Det kunde man ju inte tro."

"Häftklammerns uppfinnare fyller 210 år, vad kul"

Kanske kan det vara ingående artiklar som på närmast molekylär nivå handlar om en obskyr calypsomusiker från Kuba med sin storhetstid runt 1915 eller någon sombrerotillverkare från Mexico som tydligen redan 1876 kommit på ett helt nytt sätt att vika brättet på. Måhända uppfinnaren till nagellackspenseln som sitter inbyggd i skruvlocket, Zucchinins skapare eller han som kom på hissknapparna med inbyggd belysning...

Så att man kan åka som en ninja i mörker...

Nu är det någon obskyr slöjdartant med svettig underkjol som en gång "uppfann" Lovikkavanten. Detta tämligen värdelösa vante som ingen med självaktning nedanför Umeå använder längre. En blöt Lovikkavante har samma värmande egenskaper som en bit plåt.

Ja något ska man skriva om.

Lite som här...

Morn´& kpd.

Postat

Sova hittade mig på soffan, till slut. Mina hundar "bäddade" ner mig, så att jag somnade. Hade en som kudde, en som filt och en tredje som fotvärmare. Omöjligt att inte somna då. 🥰

🥰

Postat

God morgon Längsta!

Ibland när jag läser gamla inlägg så tänker jag att det nästan vore rätt skönt om Studio Forum pajade. xD Tur åtminstone att Längsta är skyddad från icke inloggade och därmed inte syns i Google.

Postat

Äh, man ska väl inte skämmas för sina gamla inlägg? Då får man ju sluta lägga in inlägg. Det är mitt inlägg i debatten.

Ja och nej. Tänk på att jag var 16 när jag började posta här. xD Omdömet hos en tonåring är fan inte det bästa. 😏

Postat

En kollega lyckades med konststycket att ta en bild på kontoret när vi var i full färd med vår senaste Javascript-utveckling.

12742119_10153940552048749_3572537494296223641_n.jpg?oh=0e4c1fc7170f71741e25fe31f2f21eed&oe=5752F121

Postat

Ja och nej. Tänk på att jag var 16 när jag började posta här. xD Omdömet hos en tonåring är fan inte det bästa. 😏

Njaah, det är väl intressant att se sin ähum, "intellektuella utveckling" genom åren.
Postat

Vad pysslar du med då?

Inget. Brygger kaffe efter att ha gå till affären och köpt cigg.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.