Pico Postat 20 februari 2016 Postat 20 februari 2016 Ska jag alltså trycka på ok? Jag har inte svaret. Personligen delar jag aldrig platsinformation, oavsett hur harmlöst det är.
Den Gode Postat 20 februari 2016 Postat 20 februari 2016 Jag har inte svaret. Personligen delar jag aldrig platsinformation, oavsett hur harmlöst det är. Jaha. Kan jag göra nåt för att den där rutan inte ska dyka upp hela tiden då?
Neosus Postat 20 februari 2016 Postat 20 februari 2016 Jaha. Kan jag göra nåt för att den där rutan inte ska dyka upp hela tiden då? Ja genom att trycka ok! 😄
Dark Of Light Postat 20 februari 2016 Postat 20 februari 2016 (redigerat) 😆 Tjacka en reklamblockerare så blir du kvitt allt utom porren. 😳 Redigerat 20 februari 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 20 februari 2016 Postat 20 februari 2016 Omlängstahskulleblifilmskulledetblisomdidärnafåglarnemennuärdetjuredangjortsådetblirjuintesådå antarjagochbokenärjualltidbättreochdetkanskeärlikabradetfördetskulleintevarasåunderhållande. Kpdeller?
slejnard Postat 21 februari 2016 Postat 21 februari 2016 Rest and fly Arlanda. Snart hem till Norrland 😄 Tekniskt fel i slåsnopp/Bangkok så vi fick vänta två timmar innan start i planet i värmen sen stressbyta i Moskva till planet mot Arlanda Vad är det med Mowgli? Från mänchobyn?
Dark Of Light Postat 21 februari 2016 Postat 21 februari 2016 Vad är det med Mowgli? Det är ju den där djupingen från sjöräddningen med sina icke fungerande gräddvispar i Uppdrag Granskning. Jag skyller allt på honom. Allt. Rest and fly Arlanda. Snart hem till Norrland 😄 Tekniskt fel i slåsnopp/Bangkok så vi fick vänta två timmar innan start i planet i värmen sen stressbyta i Moskva till planet mot Arlanda Låter bra att det har gått bra och att ni har haft det bra där ni var och hade det... bra. Visst är det konstigt, innan man åker på semester är man het på att åka. Längtar dit, vad gôtt det ska bli... När man väl är där börjar man längta hem. Hur fan ska man ha det?
Den Gode Postat 21 februari 2016 Postat 21 februari 2016 Ja d e konstigt d. d e d d e! Du verkar vara på väg mot nåt annat språk än svenska.
Dark Of Light Postat 21 februari 2016 Postat 21 februari 2016 Du verkar vara på väg mot nåt annat språk än svenska. Ja, d e d d e, d e d!
Den Gode Postat 21 februari 2016 Postat 21 februari 2016 Ja d e konstigt d. d e d d e! Du verkar vara på väg mot nåt annat språk än svenska.
Neosus Postat 21 februari 2016 Postat 21 februari 2016 Det blir en kaffe på det bara så att ni vet! Nu vet ni!
k9 (oregistrerad) Postat 21 februari 2016 Postat 21 februari 2016 Så där! Nu är jag tebax. tog en semester till yttre rymden. Hade lite väl bråttom när jag skulle landa. Så jag råkade orsaka detta; http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22303321.ab
k9 (oregistrerad) Postat 21 februari 2016 Postat 21 februari 2016 Orkar inte läsa ikapp, så jag somnar och drömmer om er alla istället. 😑 God morgon och sov så gott! 🤪
k9 (oregistrerad) Postat 21 februari 2016 Postat 21 februari 2016 Började läsa lite som folk skriver om stömavbrottet här i natt. Ljusbollar som åker långsamt på himlen. De hummar på vissa ställer och är tysta på andra, ljuskloten alltså. Djur har flippat ur på många ställen här det hände med. 😮 Nu är det tre grader varmt här, solen skiner och det snöar från en klar himmel.... 😮 :o 😱 :ph34r:
Recommended Posts