Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

En del inslag var ju bra, men varför tog man med en massa inslag från Sunefilmen? Och kvarteret skatan? Sedan detta urtråkiga programledarpar, och denna fullständigt onödiga tävling.

Annons
Postat

[...] kaffe här med.

Smakar inte vinet gott längre...?

Postat

Inget är lämpligt att skämta om. Sverige är en skämtfri zon.

It's funny because it's true... Eller vänta, var jag o-pk nu? 😛😄
Postat

När jag läser Aftonbladet kommer det upp en liten ruta där det står "http:/www.aftonbladet.se vill veta din plats", och sedan står det tillåt eller blockera. Vad handlar detta om?

Postat

Ehm. va det som lämpligt att skämta om 😕

Ingen aning. I went for it 🙂

Postat

Blir så för mig med! Vet int varför dom vill ha det så.

Vill inte trycka ok när jag inte vet vad det är, men den dyker upp hela tiden.

Postat

Vill inte trycka ok när jag inte vet vad det är, men den dyker upp hela tiden.

I korthet.. om du bor i Blattnicksele kan Aftonbladet tjäna mer pengar på reklamintäkter om de visar dig reklam för "Gurras Blattnicksele-koftor" än Nisses falukorv - Fäbojäntan Edition, i Köpenhamn.
Postat

Det bästa exemplet där det är mer användbart för användaren själv är väl kartor.. exempelvis om man skall försöka hitta rätt Dressmann-butik på orten X. Om sajten får geolokalisera dig automagiskt kan den visar kartan inzoomad på din region så slipper du zooma och leta dig fram själv.

Postat

Nå väl, i ärlighetens namn kan Aftonbladet ha mer regionala "nyheter" de vill dela med sig av till användarna också men det tänker jag mig är sekundärt. 😛

Postat

Nå väl, i ärlighetens namn kan Aftonbladet ha mer regionala "nyheter" de vill dela med sig av till användarna också men det tänker jag mig är sekundärt. 😛

Ska jag alltså trycka på ok?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.