Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Kul herrar memph o Nay!

Morgon kl 8.42 här så är du också här pico? 😮 eller nattsuddar du 😎

Sjuk och svårt att sova... halsen tjättar igen när jag ligger ned så jag sover typ max en timme sen vaknar jag med andnöd.
Link to comment
Dela på andra sajter

Blev listetta i afton. Nu är jag smått full och fattar ingenting

GRATTIS och den låten förtjänar det. Ja och du också då givetvis ☺️

Har även börjat en ny tjej på jobbet för ett tag sedan, vi klickade snabbt och chattar mycket på dagarna, sitter på olika våningar. Sjukt kul har vi xD 😄

Påverkas dock mycket av stress på jobbet och fått sömnproblem. Har väl o göra me allt möjligt som hänt senaste också. Men men. Håller humöret på topp ändå, så lätt låter jag mig inte påverkas längre.

I sann DoLsk anda läser jag "sätter på i olika våningar" men där är ni inte... än. Som någon tidigare sagt, ta allt som det kommer... ähum om det kommer... 😉

Grattis. Hur funkar detta?

Edit - Längstaklargörande. Jag vet hur man super till osv. Hur funkar det med där listan?

Glädjedödare... ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis. Hur funkar detta?

Osäker då Spotify är till 100% baserat på algoritmer. Jag tror de räknar antalet delningar från Spotifys egen delningsfunktion (alltså inte om man tar länken och postar på diverse forum).

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Just ja, du har fått ett uppdrag nu. Kul. Vad ska du får göra? 🙂

Jag sitter på ett företag som bygger CRM-lösningar och ingår i ett team som alla sitter på olika platser runtom i Sverige. xD Så vi kommunicerar och planerar vårt upplägg via Skype. Får se hur det funkar i längden.

Har även börjat en ny tjej på jobbet för ett tag sedan, vi klickade snabbt och chattar mycket på dagarna, sitter på olika våningar. Sjukt kul har vi xD 😄

Påverkas dock mycket av stress på jobbet och fått sömnproblem. Har väl o göra me allt möjligt som hänt senaste också. Men men. Håller humöret på topp ändå, så lätt låter jag mig inte påverkas längre.

Det där med stress kan vara sjukt jobbigt, hoppas det känns bättre snart.

Har provat det där med flickor som är borderline... slitsamt är bara förnamnet.

Trummisen i mitt förra band var ihop med en tjej som hade borderline, han försökte få det att funka i två år men i slutändan så tog det för mycket på krafterna på honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu verkar tvättmaskinen ha pajat, två veckor efter att garantin gick ut. 😏

Datorn jag fick via jobbet och betalde en massa pengar för (av bruttolönen - så pensionen blev lägre) pajade en vecka efter garantitidens utgång. Najs beräknat! Fanns nog inbyggt i den...

Link to comment
Dela på andra sajter

Osäker då Spotify är till 100% baserat på algoritmer. Jag tror de räknar antalet delningar från Spotifys egen delningsfunktion (alltså inte om man tar länken och postar på diverse forum).

Algorytmer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Algorytmer?

Så fyndigt! Det är ju vad du kan kalla en ev. skiva för som du kan släppa 😛

Den här satt på min cykel en morgon för några år sedan.

https://www.flickr.c...zza/8555765529/

Tjusig prydnad, en egen cykeluggla. Kan bli en ny trend? Att ha en uppstoppad uggla fastsatt på styret och hardcore grabbarna som du har då förstås en riktig som flaxar med vingarna i nedförsbackarna. Snart är butikerna fulla av dem, alla ska ha en. Biltema har billiga men Claes Olssons är vattenskyddade.

Detta kanske utvecklas till andra djurarter som till exempel ett pakethållarbältdjur eller en sadelgroda. Själv har jag en del år haft ramspindel men det var ju ingen som märkte det.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså jag tror att jag älskar Dream Theaters nya skiva. Jag vill smeksamt föra ut tonerna och pussa dess dynamiska mönster som en sötisliskig pussmun som närmat sig alltför många mashmallows i svindlande hastighet under efterbörden av en svettig grillkväll en varm sommarkväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Innan jag blev hårdrockare trodde jag att headbanging var ett annat ord för oralsex.

Missade du avsnittet?

Man undrar ju vilka ämnen och frågor som vore lämpliga att ta upp (till nupp) Fråga DoLle..?

* Kvart i tre ragget - "signs of desperation" eller "bara dålig planering" ?

* Spontansex - Att lyckas med sin "nuppkupp".

* Onanist, javisst! - Konsten att överleva singellivet.

* Käften! - Samtal under samlag eller tig o´ligg ?

* Headbanging under oralsex - för och nack(!)delar.

* Tiggligg - Konsten att tjata till sig sex.

* Var god, smörj - Vi testar massageolja.

* Baktankar - Bakvägen in, bra eller anus?

* Hur gör man? - Back to basics, DoLs raggskola del I.

* Tightfight - Vi testar 10 latexkjolar.

* Näpp till nupp - Folkrörelse mot förförelse?

* Kondom eller kondylom - Vi testar kondomer.

* Under nuppet - Tekniker, fix o trix, DoLs raggskola del II.

* Oljor är jag dålig på men fêtter kan jag - Vi testar lösvaginor och snackar smörja.

* Bättre fly än illa nuppa - Alkohol ingen bra lösning.

* Exit, efter nuppet - Postnupp tankar och alternativa flyktvägar, DoLs raggskola del III.

* Hallå nuppist! - Par ute i trafiken ringer in till studion medans de nuppar.

* Knull o´gram - Ett nytt sätt att gratulera.

* Här har du näven - Firmafisting, ett nytt sätt att lära känna varandra.

* Säsongsavsugning - Längstah deltagarna gästar studion och julfestar med glögg och rim.

Alltså jag tror att jag älskar Dream Theaters nya skiva. Jag vill smeksamt föra ut tonerna och pussa dess dynamiska mönster som en sötisliskig pussmun som närmat sig alltför många mashmallows i svindlande hastighet under efterbörden av en svettig grillkväll en varm sommarkväll.

Man ska inte förakta en god efterbörd 😑
Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså jag tror att jag älskar Dream Theaters nya skiva. Jag vill smeksamt föra ut tonerna och pussa dess dynamiska mönster som en sötisliskig pussmun som närmat sig alltför många mashmallows i svindlande hastighet under efterbörden av en svettig grillkväll en varm sommarkväll.

Trodde inte jag skulle säga det här, men du behöver hitta en tjej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjaba! Kollat aquarium idag. Fina fisken ☺️

Så har vi badat å solat. Snart middag!

Åker från hotellet kl 6 lokal tid lördag o beräknas till Arlanda vid 21-22 svensk tid. DRYGT!

Sjuk och svårt att sova... halsen tjättar igen när jag ligger ned så jag sover typ max en timme sen vaknar jag med andnöd.

Hugaligen krya påse!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...