Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Så jäkla avkopplad som jag är från jobbet på semestern nu var längesen jag kände. Blir nog bra de där Micke H ändå!

Blir sol å bad imorn å!

Visade upp nån låt för hotellägarna och de tyckte vi var bra 😄

Så jäkla avkopplad som jag är från jobbet på semestern nu var längesen jag kände. Blir nog bra de där Micke H ändå!

Blir sol å bad imorn å!

Visade upp nån låt för hotellägarna och de tyckte vi var bra 😄

Är inte thaimaten dom har där betydligt starkare än den vi har här? Har iofs inte ätit thaimat här nån gång. Inte där heller. Den kanske inte är stark alls? Jag kanske blandar ihop den med nån annan mat.

Är inte thaimaten dom har där betydligt starkare än den vi har här? Har iofs inte ätit thaimat här nån gång. Inte där heller. Den kanske inte är stark alls? Jag kanske blandar ihop den med nån annan mat.

Dag+Vag.jpg

Ganska mild och mjäll faktiskt. Förvånad. Antar att de turistat till den. Säkert starkare om man ber in det eller åker mer norrut

Ganska mild och mjäll faktiskt. Förvånad. Antar att de turistat till den. Säkert starkare om man ber in det eller åker mer norrut

Dag+Vag.jpg

JAAAAAAA!? 😠 Helvetes forums)%&?¤)#?%(%/%)# nnnnnnnggghhhh.

Mycket vänliga människor här. Får inte känslan av att de lever under nån piska.

Menar du här eller där. Det kan nog råda delade meningar om det... i båda fallen. ☺️

Min bak är blek 🙁

1355040_orig.jpg Redigerat av Dark Of Light
Postat

Det är ju det jag säger, världen vore en bättre plats om vi smiskade varandra lite mer.

Minns ni Hans Scheike?

25661_1258631961.jpg

Postat

Längstah skulle bli ett awesome boyband 😮😎

Postat

Jag finge väl bli managern som kör bilen.

Inte över någon bro i Södertälje i alla fall...! 😮

Wooooo... To soon? 😕😊

Postat (redigerat)

Inte över någon bro i Södertälje i alla fall...! 😮

Wooooo... To soon? 😕😊

Åt det hållet kör jag inte. Slukhål och broöppningar. Det låter livsfarligt. Vi får turnera söderöver.

Redigerat av Den Gode
Postat

Nu verkar tvättmaskinen ha pajat, två veckor efter att garantin gick ut. 😏

Är inte det typiskt... 🙁 Var finns slukhålen när man verkligen behöver dem?
Postat

Åt det hållet kör jag inte. Slukhål och broöppningar. Det låter livsfarligt. Vi får turnera söderöver.

😮☺️

Vingummi, allt i ett.

[...]

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.