Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Så jäkla avkopplad som jag är från jobbet på semestern nu var längesen jag kände. Blir nog bra de där Micke H ändå!

Blir sol å bad imorn å!

Visade upp nån låt för hotellägarna och de tyckte vi var bra 😄

Så jäkla avkopplad som jag är från jobbet på semestern nu var längesen jag kände. Blir nog bra de där Micke H ändå!

Blir sol å bad imorn å!

Visade upp nån låt för hotellägarna och de tyckte vi var bra 😄

Är inte thaimaten dom har där betydligt starkare än den vi har här? Har iofs inte ätit thaimat här nån gång. Inte där heller. Den kanske inte är stark alls? Jag kanske blandar ihop den med nån annan mat.

Är inte thaimaten dom har där betydligt starkare än den vi har här? Har iofs inte ätit thaimat här nån gång. Inte där heller. Den kanske inte är stark alls? Jag kanske blandar ihop den med nån annan mat.

Dag+Vag.jpg

Ganska mild och mjäll faktiskt. Förvånad. Antar att de turistat till den. Säkert starkare om man ber in det eller åker mer norrut

Ganska mild och mjäll faktiskt. Förvånad. Antar att de turistat till den. Säkert starkare om man ber in det eller åker mer norrut

Dag+Vag.jpg

JAAAAAAA!? 😠 Helvetes forums)%&?¤)#?%(%/%)# nnnnnnnggghhhh.

Mycket vänliga människor här. Får inte känslan av att de lever under nån piska.

Menar du här eller där. Det kan nog råda delade meningar om det... i båda fallen. ☺️

Min bak är blek 🙁

1355040_orig.jpg Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Inte över någon bro i Södertälje i alla fall...! 😮

Wooooo... To soon? 😕😊

Åt det hållet kör jag inte. Slukhål och broöppningar. Det låter livsfarligt. Vi får turnera söderöver.

Redigerat av Den Gode
Link to comment
Dela på andra sajter

Åt det hållet kör jag inte. Slukhål och broöppningar. Det låter livsfarligt. Vi får turnera söderöver.

😮☺️

Vingummi, allt i ett.

[...]

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...