Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Herregud, möte i nästan två dagar...nu pallar jag inte ta in mer information. xD Såatte...skriv ingenting läsvärt idag som jag behöver komma ihåg!

Så jäkla avkopplad som jag är från jobbet på semestern nu var längesen jag kände. Blir nog bra de där Micke H ändå!

Blir sol å bad imorn å!

Visade upp nån låt för hotellägarna och de tyckte vi var bra 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud, möte i nästan två dagar...nu pallar jag inte ta in mer information. xD Såatte...skriv ingenting läsvärt idag som jag behöver komma ihåg!

Så jäkla avkopplad som jag är från jobbet på semestern nu var längesen jag kände. Blir nog bra de där Micke H ändå!

Blir sol å bad imorn å!

Visade upp nån låt för hotellägarna och de tyckte vi var bra 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

..och där rök körkortstråden! 😄

Det här är ett "roligt" musikforum! ☺️😑

🙂 Det sista jag hann skriva där var under ditt "ni kan få köpa mitt körkort" att det kanske passar bra eftersom du varit i diket och vänt för inte så länge sedan ☺️

Jah det är konstigt vad konstiga saker som konstar sig in här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mätt!

Ätit förvånansvärt lite inhemsk sk thaimat!

Är inte thaimaten dom har där betydligt starkare än den vi har här? Har iofs inte ätit thaimat här nån gång. Inte där heller. Den kanske inte är stark alls? Jag kanske blandar ihop den med nån annan mat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte thaimaten dom har där betydligt starkare än den vi har här? Har iofs inte ätit thaimat här nån gång. Inte där heller. Den kanske inte är stark alls? Jag kanske blandar ihop den med nån annan mat.

Stämmer i allmänhet. Här kryddas ju maten mer lagom... svenskt liksom. Vi har ju i allmänhet inte lika starka kryddor i vår matlagningskultur som de. Lite kan det hetta till på Thaiställen här också men man kan ofta välja styrkan mellan svenskt, perkele och totalt mag-ras.

Gillar starka kryddor och tro det eller ej men det har en viss svalkande effekt i varmare breddgrader. Konstigt det också. Sedan kan man ju drick starköl förstås. 😑

🙁

Great_c226f4_1976874.gif

Bättre? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂 Det sista jag hann skriva där var under ditt "ni kan få köpa mitt körkort" att det kanske passar bra eftersom du varit i diket och vänt för inte så länge sedan ☺️

Jah det är konstigt vad konstiga saker som konstar sig in här.

Jo jag hann läsa det! 😆☺️

Ja, hon verkar...mer vig. ☺️

Jorå såatte! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Mätt!

Ätit förvånansvärt lite inhemsk sk thaimat!

Är inte thaimaten dom har där betydligt starkare än den vi har här? Har iofs inte ätit thaimat här nån gång. Inte där heller. Den kanske inte är stark alls? Jag kanske blandar ihop den med nån annan mat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte thaimaten dom har där betydligt starkare än den vi har här? Har iofs inte ätit thaimat här nån gång. Inte där heller. Den kanske inte är stark alls? Jag kanske bland

ar ihop den med nån annan mat.

Ganska mild och mjäll faktiskt. Förvånad. Antar att de turistat till den. Säkert starkare om man ber in det eller åker mer norrut

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte thaimaten dom har där betydligt starkare än den vi har här? Har iofs inte ätit thaimat här nån gång. Inte där heller. Den kanske inte är stark alls? Jag kanske bland

ar ihop den med nån annan mat.

Ganska mild och mjäll faktiskt. Förvånad. Antar att de turistat till den. Säkert starkare om man ber in det eller åker mer norrut

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...