Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Appråpå Thailand, ett intressant reportage av min favoritjournalist. Det finns ju den vackra sidan med turistfällorna och sedan baksidan där du kan få fängelse bara för man gjort ett like på fel åsikt på nätet.

😆 @ DoL

Trist att en så pass stor artist som Mariah Carey ska behöva stjäla andras alster 🙁😠

Exakt ☺️

KÖFFÄ!!!! 😠

Instämmer!!! Om man ger dig ett trollspö och ett par vingar kan man kalla dig för CHAEfen!? Redigerat av Dark Of Light
Annons
Postat

[...]

Exakt ☺️

Instämmer!!! Om man ger dig ett trollspö och ett par vingar kan man kalla dig för CHAEfen!?

*ti-hi*

Postat (redigerat)

food-and-drinks-pancakes-444277.gif

Få se nu... Du har en potatis hemma som studsar på ett mumiefoster i en stekpanna?

Tar tillbaka det där med att det inte är ett dåligt forum. Fortfarande trasslar det å det grövsta. Inläggen tar en halvminut att få postade ofta dirigeras jag inte vidare tillbaka till sidan efter ett viktigt inlägg som detta eller så fryser allt bara till.

Det är inte joligt längje, man blir föjbannad d e d man blir.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Javisst, har inte alla en potatis hemma som lagar mumier? Är jag konstig nu?

Postat

Javisst, har inte alla en potatis hemma som lagar mumier? Är jag konstig nu?

Nädå de e fler som har.. 😑

Det är inte joligt längje, man blir föjbannad d e d man blir.

MMmmmmM 😑

Postat

..och där rök körkortstråden! 😄

Det här är ett "roligt" musikforum! ☺️😑

Kort för att sjunga i kör kan väl passa här...?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.