CHAE Postat 4 januari 2016 Trådstartare Postat 4 januari 2016 (redigerat) Tralala 😐 Har varit ledig sedan den 28/12 2015 😛 * * * Redigerat 4 januari 2016 av CHAE
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2016 Postat 4 januari 2016 Hade glömt att jag ville se den rullen. Tack för påminnelsen. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2016 Postat 4 januari 2016 Har varit ledig sedan den 28/12 2015 😛 Har inte jobbat på hela året alltså. Det är väl nästan som att ha varit ledig i ett år?
CHAE Postat 4 januari 2016 Trådstartare Postat 4 januari 2016 Hade glömt att jag ville se den rullen. Tack för påminnelsen. 🙂 🙂 Har inte jobbat på hela året alltså. Det är väl nästan som att ha varit ledig i ett år? Lite så, ja 😄
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2016 Postat 4 januari 2016 Men vart har han tagit vägen? 😲 DG alltså 😐
Dark Of Light Postat 4 januari 2016 Postat 4 januari 2016 Plågar er med en gammal demo till... När bandet Guardians Of Grief rasade samman pga medlemmar med en del personliga problem samt lite olika intressen blev det dags för en period av tystnad igen. Jag var innerligt trött på musiserandet och eftersom min gitarrist Magnus besluta sig för att lägga gitarren på hyllan kändes det naturligt. Utan honom, inget mig så att säga. Telefonen ringde från alla håll dock. Ett danskt metalband med skivkontrakt ville ha mig, något bluesband från långt upp i norr ville ha mig (hur fan visste dem att jag fanns?). Ett Iron Maiden-coverband ville ha mig för en räcka spelningar på någon finlandsfärja, lokala förmågor på olika nivåer ville ha mig med men jag sa nej. Kul givetvis att vara lite åtrådd på annat än sexuellt vis 😛 men kände bara att jag inte riktigt orkade. Min gamla basist ringde och undrade om jag kände för att skriva lite och sjunga på en del låtar som han och en gitarrist polare höll på med. Nej sa jag, men skicka över lite ljud så ska jag titta. Plötsligt var man fast igen. Inget riktigt band förstås men desto mer lätthanterligt. Den här porta inspelningen är inspelad i ett vardagsrum långt borta för länge, länge sedan, kanske -97. den handlar på riktigt hårdrocks manér om denna legend. En Maiden/Queensryche pastich i ett vardagsrum helt enkelt ☺️ https://soundcloud.com/user-78130018/kill-in-silence
CHAE Postat 4 januari 2016 Trådstartare Postat 4 januari 2016 Men vart har han tagit vägen? 😲 DG alltså 😐 Bränn iväg ett PM vet ja 😑
Pazo Postat 4 januari 2016 Postat 4 januari 2016 Jag har inte druckit kaffe sen 21:a Dec typ 😱 Hej? 😕
CHAE Postat 4 januari 2016 Trådstartare Postat 4 januari 2016 Jag har inte druckit kaffe sen 21:a Dec typ 😱 Hej? 😕 PAZO!!!!! Tja krappen 😄 Long time, no see huh ☺️
slejnard Postat 4 januari 2016 Postat 4 januari 2016 Hej pazo! 😄 good to see ya! Jag är mätt. 😑 propp mätt
CHAE Postat 4 januari 2016 Trådstartare Postat 4 januari 2016 Jorå! Ett tag kanske! Busy busy du vet Busy med vad? Barn? Kvinnor? Män? Musik? 😮
Pazo Postat 4 januari 2016 Postat 4 januari 2016 Hej pazo! 😄 good to see ya! Jag är mätt. 😑 propp mätt Gott med mat 😑 Busy med vad? Barn? Kvinnor? Män? Musik? 😮 Förr var det Plugg + musik. Nuförtiden är det Jobb + Livet 😑
CHAE Postat 4 januari 2016 Trådstartare Postat 4 januari 2016 Va händer här då? Same old, same old... ☺️ [...] Nuförtiden är det Jobb + Livet 😑 It is what it is 😑
Pazo Postat 4 januari 2016 Postat 4 januari 2016 Same old, same old... ☺️ It is what it is ☺️ mmmm Lämnar tyvärr inte så mkt tid till musik som jag skulle vilja men jag är nöjd ändå ☺️
Dark Of Light Postat 4 januari 2016 Postat 4 januari 2016 mmmm Lämnar tyvärr inte så mkt tid till musik som jag skulle vilja men jag är nöjd ändå ☺️ För att kompensera kan man ju hänga här o dricka kaffe.
Dark Of Light Postat 4 januari 2016 Postat 4 januari 2016 Sparkade precis igång Mocca Mastern... det blir gottgottigottgott snart... ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2016 Postat 4 januari 2016 mmmm Lämnar tyvärr inte så mkt tid till musik som jag skulle vilja men jag är nöjd ändå ☺️ Musik hit och dit. Det är ju längsta dy måste prioritera. 😠
Neosus Postat 4 januari 2016 Postat 4 januari 2016 Chillar nog med kaffet idag 😑 Vagott! Tjenare kul att se dig! 😄
Dark Of Light Postat 4 januari 2016 Postat 4 januari 2016 Vagott! Tjenare kul att se dig! 😄 Var ser du honom? 😲😳
Recommended Posts