Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

xD

Från profil på dejtingsida:

Tänkte börja upptäcka världen lite närmare än jag hittills gjort och hitta den där Någon med stort N. Det är mycket som är nytt för mig och du bör ha tålamod. Har du erfarenhet av slutna samfund/sekter så är det ett plus......

...ehm... 😳

Längstah-sekten?

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Åt fö en vrålgod pizza! Salami svamp lök oliv bacon å flera ostar. Tunn fin botten.

Bästa pizzan nånsin åt jag i Frankrike sommaren 2006 i Trouville - med fem franska stinkande vällagrade ostar! Ingen sallad till - ett plus!

😄 ban phe rayong

Hem på lördag!

Bra då missar du inte Så ska det låta på söndag!

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

xD

Från profil på dejtingsida:

Tänkte börja upptäcka världen lite närmare än jag hittills gjort och hitta den där Någon med stort N. Det är mycket som är nytt för mig och du bör ha tålamod. Har du erfarenhet av slutna samfund/sekter så är det ett plus......

...ehm... 😳

Slå till med en gång. Du kan ju lura i henne att du är en sexgud och kan lära henne ett och annat!!? Resten kör du på känn.

MVH

Dr DoL

Leg. Nuppolog.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det var något jag skulle undvika att göra idag, kan inte minnas vad dock. Kör lite träning så kanske jag kommer på vad det var jag inte skulle göra. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

var på middag, kycklingfilé på grönsaksbädd med creime fraiche och soltorkade tomater.

Gott!

Det här borde vara en del av introt till Fråga DoLle:

18470bd1d2083fe2081a774a6bdac3e8.jpg

Gott!
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...