Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Tack för info Neosus!

Det där sista var dock helt över mitt förstånd. Jag är alltså varken teknisk eller intresserad av att bli det - vilket suger JAG VET! Men nu är det liksom så, så jag vet inte ens vad du pratar om där. 😛

Ang. ljudkort, nej den som finns i datorn duger inte till något. Hela datorn är helt kass.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såatteeeeee!!

Kaffe på det!

☺️

Tack för info Neosus!

Det där sista var dock helt över mitt förstånd. Jag är alltså varken teknisk eller intresserad av att bli det - vilket suger JAG VET! Men nu är det liksom så, så jag vet inte ens vad du pratar om där. 😛

Ang. ljudkort, nej den som finns i datorn duger inte till något. Hela datorn är helt kass.

Jaha okej! Jo då kan nog usb mickar fonka fint! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså nu e jobbet slut för denne veckan. Å ikväll e de På spåret. E de typ final?

Kpd o nå gott till. Gofika, eller...?

Jah, ikväll är det På Spåretfinal. Spännande! Är inte så mycket för kakor o sådant.

Vart på utflykt till marknad å köpgrejs å buddhisttempel i rayong stad. Riktigt trevligt! Vi var de enda utlänningarna där och sågs nog som kulturbegivenheter 😄

Låter bra kul juh!
Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, ni som vet allt - vilken usb mikrofon skulle jag köpa nu igen? Var det Blue yeti? Diskussionen finns någonstans bakåt i tråden men jag ids inte leta just nu. Och min budget är fortfarande lika ansträngd.

Det är svårt att veta vad man ska rekommendera. Blue har även en äldre, billigare modell som kallas Snowball.

https://www.komplett.se/product/853330/datorutrustning/headset-pckonsol/mikrofon/blue-microphones-snowball-ice?gclid=COXF_uzT8soCFWF5cgode5wMvQ&gclsrc=aw.ds

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag blir snuskigt rik ska jag anställa en slav som sköter allt det tekniska i min jättestudio. Men tills dess måste det nog bli en usb mick.

Jag skaffa den här, Blue Nessie. Mkt bra. För mina behov (av mik alltså). Runt tusenlappen... på 4Sound...

318-C5-Nessie-PRIMARY.png?itok=xSnWjxA-

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är svårt att veta vad man ska rekommendera. Blue har även en äldre, billigare modell som kallas Snowball.

https://www.komplett...vQ&gclsrc=aw.ds

Jag tror det blir den! Det finns en typ likadan som heter White istället för ICE och som kostar några hundra mer. Fattar inte vad skillnaden är men ska kolla vidare. Någon av dem blir det. TACK! <3 Redigerat av SnigelDynamit
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...