Dark Of Light Postat 14 maj 2016 Postat 14 maj 2016 (redigerat) Exakt NU börjar grannen borra i väggarna! Ibland undrar man om det handlar om ett medvetet djävulstyg (nej mina byxor är inte sydda av djävulstyg, det är fanstyg. Det måste vara min jacka ni tänker på). Att liksom sitta hemma och vänta tills kvällen kommer så man äntligen får gå loss. Hur har det gått med dina grannar Neo, hade inte du problem med dem eller var det värden jag kommer inte ihåg..? Var det inte en hund inblandad? Har du dödat den? EDIT: Glömde... bajsforum. Redigerat 14 maj 2016 av Dark Of Light
Neosus Postat 14 maj 2016 Postat 14 maj 2016 Jo grannen verkar har lugnat ned sig och hunden är tyst så någon måste ha skällt upp grannen rejält. En video på det!! https://www.youtube.com/watch?v=wYaV1h4Ksck
Gäst Postat 14 maj 2016 Postat 14 maj 2016 Jag blir skitskrämd en gång när grannen i lägenheten bredvid började borra i väggen. Hoppade till och trodde det var en demon, typ...
DenGode Postat 14 maj 2016 Postat 14 maj 2016 Fiasko! Glömde antennsladd till husbilen 😳 Va fan? Missar du mello nu?
Dark Of Light Postat 14 maj 2016 Postat 14 maj 2016 Jag blir skitskrämd en gång när grannen i lägenheten bredvid började borra i väggen. Hoppade till och trodde det var en demon, typ... Ibland är gränsen mellan en demon och en slagborr skrämmande liten. Någon borde by the way spåra upp alla demonproducenter och göra processen kort så man slapp oljudet i väggarna... Jo grannen verkar har lugnat ned sig och hunden är tyst så någon måste ha skällt upp grannen rejält. En video på det!! https://www.youtube.com/watch?v=wYaV1h4Ksck En grannförstörare! Var köper man en sådan!?
DenGode Postat 14 maj 2016 Postat 14 maj 2016 Någon borde by the way spåra upp alla demonproducenter och göra processen kort Honom har jag inte sett till på länge.
DenGode Postat 14 maj 2016 Postat 14 maj 2016 Någon borde by the way spåra upp alla demonproducenter och göra processen kort Honom har jag inte sett till på länge.
CHAE Postat 14 maj 2016 Trådstartare Postat 14 maj 2016 Kukmätning? Man måste ha den rätta knycken. Oooo...keeeej 😳
Dark Of Light Postat 14 maj 2016 Postat 14 maj 2016 Vi är inte bara intelligenta, vi är snuskiga också. En helhets lösning.
Gäst Postat 14 maj 2016 Postat 14 maj 2016 Sverige hamnar nog långt ner på listan denna gång i eurovision... min gissning....
DenGode Postat 14 maj 2016 Postat 14 maj 2016 Vi är inte bara intelligenta, vi är snuskiga också. En helhets lösning. En sk utlösning.
DenGode Postat 14 maj 2016 Postat 14 maj 2016 Sverige hamnar nog långt ner på listan denna gång i eurovision... min gissning.... Det finns en särskild tråd för det där. Du behöver komma ut lite. I storforum.
slejnard Postat 15 maj 2016 Postat 15 maj 2016 Morn! Somnade efter att ha streamat 3låtar. Jag har kaffe! ☺️
Recommended Posts