DenGode Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Nu jädrar har moppeligan vaknat! 😑 Är du inte med och kör? Har du inte en gammal puch dakota att fara runt på? Här i åtvid finns det en veteranmopedklubb som man kan gå med i. MK Blårök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Skit in skit ut, eller SISU som finnen säger. 😄 Ja, så kanske man kan tolka det ja... Lone survivor i tv 6 ska tydligen va en bra film. Har lite svårt för krigsfilmer dock. Vad har du svårt för med dem? Visst, det värsta USA patriotiska flaggviftandet klarar jag inte heller längre stunder men om filmen har någon form av historisk anknytning och inte bara rena fantasier så... Ta t ex; Plutonen, Apocalypse Now, Deer Hunter, Band of Brothers (TV-avsnitt), The Hurt Locker, Flags of Our Fathers och Letters From Ivo Jima är ju exempel på bra skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Nä har ingen moppe själv men jag tror det finns en moppeklubb här oxå. Det brukar vara nån träff under sommaren på Nipyran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Vete faen om det finns någon här. Lite för märkvärdiga människor för det, finns en i Karlsborg: Loppa på Stiftet. Urskönt med renoverade veteranare som blänker i solen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 😄 ...men galna ungdomar som tokgasar kan vi vara utan! (Jag har själv varit en gasglad ungdom med moppe...) 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 😄 Ja, så kanske man kan tolka det ja... Vad har du svårt för med dem? Visst, det värsta USA patriotiska flaggviftandet klarar jag inte heller längre stunder men om filmen har någon form av historisk anknytning och inte bara rena fantasier så... Ta t ex; Plutonen, Apocalypse Now, Deer Hunter, Band of Brothers (TV-avsnitt), The Hurt Locker, Flags of Our Fathers och Letters From Ivo Jima är ju exempel på bra skit. Jag tycker väl bara att det är tröstlöst antar jag. Alla såna filmer försöker va underhållande och det blir fel på nåt sätt. Jag har läst mycket om krig dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Kom inte med i Svensktoppen nästa så här vart den!: Tråkigt, slej! Jag har inte fått höra något än kring mina 2 bidrag. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 5 pers som läser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Tråkigt, slej! Jag har inte fått höra något än kring mina 2 bidrag. 😑 Det kan inte vara så att det fungerar lite som Mello? Kontakter, pengar etc som gäller? Mycket sådant i Mello sammanhang... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Det kan inte vara så att det fungerar lite som Mello? Kontakter, pengar etc som gäller? Mycket sådant i Mello sammanhang... Kanske, vilken tur att man har kontakter i juryn då. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Kontakter är aldrig fel att ha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 ...bara om det är fel, då är det fel om det inte passar. SÅ då måste man ha rätt kontakter! Då är det rätt! Är jag otydlig? ☺️ ...ska man koka kvällsfika? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Ja kontanter är praktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Tråkigt, slej! Jag har inte fått höra något än kring mina 2 bidrag. 😑 Jo men ja hade väl kunnat "prodda" den mer men men. Lycka till till dig iaf! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Vet ni hur många det är som vill vara med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Ingen aning men tror det är många! Var med 2006 o kom 2:a i Norrbotten. Då sjöng Elin! Eller om det var 2008? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Det är nog kul att va med. Vi får hoppas på Naymari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Japp vi håller tummarna för Nay! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Avicii fick ju totalnobben på Studio forum. När Naymari slår igenom kan han i alla fall tänka att dom var hyggliga i längsta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 😄 jo precis! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Japp så är det! Japp så är det! x2 x2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 13 april 2016 Dela Postat 13 april 2016 godmorgon, kaffe här nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april 2016 Dela Postat 13 april 2016 godmorgon, Carrey är här nu 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 april 2016 Dela Postat 13 april 2016 Morn morn coffeelovers 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 13 april 2016 Dela Postat 13 april 2016 Det är nog kul att va med. Vi får hoppas på Naymari. 🥰 Japp vi håller tummarna för Nay! 🙂 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 april 2016 Dela Postat 13 april 2016 🥰 KPD? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 13 april 2016 Dela Postat 13 april 2016 😳 Ms Carey (L) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april 2016 Dela Postat 13 april 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts