Gäst Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Soligt. Om man skulle försöka sig på en promenix. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Grundarna av Spotify skriver ett öppet brev i dag som jag tycker är intressant. Särskilt intressant tycker jag att det är att ledarna av ett relativt stort företag menar att det behöver byggas hyresbostäder i Sverige om deras rekrytering ska fungera. https://medium.com/@SpotifySE/vi-m%C3%A5ste-agera-eller-bli-omsprungna-383bb0b808eb#.dtetzaiba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 kpd 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Grundarna av Spotify skriver ett öppet brev i dag som jag tycker är intressant. Särskilt intressant tycker jag att det är att ledarna av ett relativt stort företag menar att det behöver byggas hyresbostäder i Sverige om deras rekrytering ska fungera. https://medium.com/@...08eb#.dtetzaiba Jag läste samma sak. Framförallt delen om hyresbostäder tycker jag är intressant, och det är bra att försöka pressa politikerna lite grand. Att det inte byggs mer än vad det gör i storstäderna är helt sjukt om du frågar mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Grundarna av Spotify skriver ett öppet brev i dag som jag tycker är intressant. Särskilt intressant tycker jag att det är att ledarna av ett relativt stort företag menar att det behöver byggas hyresbostäder i Sverige om deras rekrytering ska fungera. https://medium.com/@SpotifySE/vi-m%C3%A5ste-agera-eller-bli-omsprungna-383bb0b808eb#.dtetzaiba Hoppas verkligen det här sätter fart på Sverige. Som ung, bostads- och snart arbetslös håller jag med Spotify helt och hållet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Ja! visst äre gott 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Det går inte att tjäna pengar i Sverige på att bygga hyresbostäder i dag. Det är där låsningen ligger och politikern vill inte prata om det. I dag är det marknaden som styr sådana saker, och det finns ingen på denna marknad som vill bygga dessa bostäder. Förra gången det var stor bostadsbrist och man drog igång det sk miljonprogrammet hade politikerna mycket mera makt och man drog igång allmännyttiga bostadsbyggande företag som inte hade samma vinstkrav på sig som privata företag. I dag verkar dessa mest förvalta det som finns. Skulle man dessutom dra igång och verkligen bygga på riktigt så att nyanlända och andra kan få en skaplig lägenhet finns det väl stor risk för att det blir ännu flera Husby och Biskopsgården och allt vad dom heter. Kul läge vi befinner oss i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Inte kul men svårt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 [...] Kul läge vi befinner oss i. Ja, jag vill då ta mig härifrån så fort som möjligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 till kpd-landet 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Det är bara att brygga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Brygga och bygga! Sedan är allt löst! ..alltså inte löst. Löst menar jag. Inte fast. 😕🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 till kpd-landet 😎 Exit light Enter fikarum Take my hand We're off to kpd-land! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 OMG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 (redigerat) The Brewer. You'll take my cup but I'll take yours too You'll start your grinder but I'll run you through So when you're waiting for the filter bag You'd better stand there's no tee here fag! The motor sounds as the grind begins But in this kitchen everyone feels The smell of newly brewed and roasted beans As you dive into a cup of your dreams Cooo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oofee... Cooo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oofee... Redigerat 12 april 2016 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 no more kpd today 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2016 Trådstartare Dela Postat 12 april 2016 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGode Postat 12 april 2016 Dela Postat 12 april 2016 Ja, jag vill då ta mig härifrån så fort som möjligt. Vart ska du då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts