Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😆 En pungmangel.

Men en damcykel är ju större fallhöjd..

AJAJAJ!!

😱

Själv har jag en nästan ny damcykel. Det börjar bli dags att se om jag tar mig upp på den.

Postat

jag har börjat dricka svart kaffe, eftersom det går åt så mycket mjölk annars... störande att hela tiden måste köpa mer och mer mjölk... lol

Postat (redigerat)

JAAAAAAAAAAAA!!!! KAFFE, KAFFE, KAFFE, KAFFE, KAFFE, KAFFE, KAFFE, KAFFE!

😑 Preciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.

jag har börjat dricka svart kaffe, eftersom det går åt så mycket mjölk annars... störande att hela tiden måste köpa mer och mer mjölk... lol

Du är äntligen av vand! Man är väl ingen kalv heller!? Du har klippt av navelsträngen och med lite skägg på hakan & hår i räva så kan du småningom räknas som en man. KPD!!! Redigerat av Dark Of Light
Postat

Den intervjun gick ju... så däääääääääääääääär... 😛 Typiska misstag, inte läst på något om företaget, kunde inget om produkterna inte ens namnet på "favorit"smaken. Samt mumbo-jumbo som han försökt lära sig innantill om viken lagspelare han är... Näeh... NÄSSSSSTA!

Postat

Mjåh, såg precis 5:e avsn. av American Crime Story om OJ Simpson målet och de har allt tagit ut svängarna ordentligt gällande handlingen vs verkligheten. Rätt underhållande ändå men man får komma ihåg att det är en ren Hollywood produktion med allt vad tillagt drama innebär.

Postat

Mjåh, såg precis 5:e avsn. av American Crime Story om OJ Simpson målet och de har allt tagit ut svängarna ordentligt gällande handlingen vs verkligheten.

Vilken kanal kollar du då?

Postat

Vadå för tidigt för en öl? Jag är ju för faen naken...

☺️ Det var länge sedan jag hade den signaturen... Att du kom ihåg den!? Vart har du varit hela natten? Vi har varit såååå oroliga!!! Nu blir det marsch i säng, du får INTE se hur filmen slutar! 😠😳

🙁Den femte har gått bort...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.