Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej igen!

Försökte leta fram svaret själv för att spara eran tid, men blev sedan påmind om att ni musiknördar, precis som mig själv, inte har något bättre för er 😆 I alla fall, har 3 basar i ett projekt som jag har skapat en Track Stack utav. Nu kom det en fjärde bas med i matchen och min fråga lyder; hur får jag in denna i den redan existerande Track Stacken bestående av övriga 3 basar?

Tack och hej!

Annons
Postat

Hej igen!

Försökte leta fram svaret själv för att spara eran tid, men blev sedan påmind om att ni musiknördar, precis som mig själv, inte har något bättre för er 😆 I alla fall, har 3 basar i ett projekt som jag har skapat en Track Stack utav. Nu kom det en fjärde bas med i matchen och min fråga lyder; hur får jag in denna i den redan existerande Track Stacken bestående av övriga 3 basar?

Tack och hej!

Där ser man, det var tydligen så enkelt! 😄 Tack tack.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.