Ollivolli Postat 16 december 2015 Postat 16 december 2015 (redigerat) Hej alla! Har en Prophet 5 på ingång (förhoppningsvis:) ) och tänkte höra om någon vet om något ställe här i Stockholm där man kan lämna in analoga synthar för service/reparation? Mvh O Redigerat 16 december 2015 av Ollivolli
Erik dP Postat 16 december 2015 Postat 16 december 2015 JAM tänker jag på, men jag vet inte mer än att deras synthbutik är så nära man kan komma ett museum.
Sonefors Postat 22 december 2015 Postat 22 december 2015 Jag skulle kolla in deluxe Music. Dom har mycket kontakter där.
SyncEmotions (oregistrerad) Postat 18 oktober 2019 Postat 18 oktober 2019 (redigerat) Jag som privatperson utför reparation ocksa. Samt gör modifikationer vid behov. (utökad preset minne etc). EDIT: bara en sak. Jag e i Norrbotten (Pitea), men det kan vara hjälp dock... samt det e inte begränsad till analog syntar och endast till renovering, utan det kan vara icke-officiella modifikationer. Ersättsprodukter etc. Redigerat 18 oktober 2019 av SyncEmotions plats
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.