Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan!

Söker låtskrivare som skulle vilja skapa musik med hjälp av min röst, kan både sjunga mörkt och lite halv ljust. Stått på scen flera gånger senaste gången inför flera hundra för en månad sedan. Blev väldigt omtyckt. Har ingen demo eller liknande för har inte de skillsen att mixa själv, sjunger gärna upp på skype eller liknande då jag har en bra mic.

Tack!

Annons
Postat

Beskriv gärna vilken typ av musik som du själv går igång på. Ett genuint delat intresse kan leda till fantastiska samarbeten.

Postat

Hej!

Har stått på scenen två gånger utomlands, räknas nog inte.

Är även med i ett band där vi har stått på scen en gång i maj detta året i Växjö Konserthus och en gång inför en hel skola.

Postat

Skulle egentligen bara vara sångare i någon annans låt. Inte skapa helt egen, utan mer bara personer som behöver hjälp med sång.

Postat

Skulle egentligen bara vara sångare i någon annans låt. Inte skapa helt egen, utan mer bara personer som behöver hjälp med sång.

Det blir ju lite svårt om du inte kan lägga upp något exempel på din sång.

Postat

[...] Tyvärr har jag inte möjligheterna att spela in.

Det är väl inte helt och hållet omöjligt att greja ett yttepyttelitet klipp med din mobiltelefon och lägga upp? 🙂

Vänligen,

CHAE

Postat

Hej! Kan gärna sjunga live så du får höra. Tyvärr har jag inte möjligheterna att spela in.

Men har ni inte spelat in något med bandet du kan lägga upp?

Postat

Se där, det var ju inte så svårt 🙂 Bra röst och trevliga fraseringar. Lycka till med att hitta samarbete och projekt.

Vänligen,

CHAE

Postat

Roligt att du visade initiativ och fixade ett ljudexempel. Låter bra.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.