alexanderw Postat 11 december 2015 Postat 11 december 2015 Hejsan! Söker låtskrivare som skulle vilja skapa musik med hjälp av min röst, kan både sjunga mörkt och lite halv ljust. Stått på scen flera gånger senaste gången inför flera hundra för en månad sedan. Blev väldigt omtyckt. Har ingen demo eller liknande för har inte de skillsen att mixa själv, sjunger gärna upp på skype eller liknande då jag har en bra mic. Tack!
Growingart Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Beskriv gärna vilken typ av musik som du själv går igång på. Ett genuint delat intresse kan leda till fantastiska samarbeten.
alexanderw Postat 12 december 2015 Trådstartare Postat 12 december 2015 Hej! Gillar pop musik, ex. kygo, lukas graham med mera.
alexanderw Postat 12 december 2015 Trådstartare Postat 12 december 2015 Hej! Har stått på scenen två gånger utomlands, räknas nog inte. Är även med i ett band där vi har stått på scen en gång i maj detta året i Växjö Konserthus och en gång inför en hel skola.
alexanderw Postat 12 december 2015 Trådstartare Postat 12 december 2015 Skulle egentligen bara vara sångare i någon annans låt. Inte skapa helt egen, utan mer bara personer som behöver hjälp med sång.
Den Gode Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Skulle egentligen bara vara sångare i någon annans låt. Inte skapa helt egen, utan mer bara personer som behöver hjälp med sång. Det blir ju lite svårt om du inte kan lägga upp något exempel på din sång.
alexanderw Postat 12 december 2015 Trådstartare Postat 12 december 2015 Hej! Kan gärna sjunga live så du får höra. Tyvärr har jag inte möjligheterna att spela in.
CHAE Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 [...] Tyvärr har jag inte möjligheterna att spela in. Det är väl inte helt och hållet omöjligt att greja ett yttepyttelitet klipp med din mobiltelefon och lägga upp? 🙂 Vänligen, CHAE
Neosus Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Medhåll! Videoklipp eller vanlig ljud-inspelning. En snutt räcker bara så man får en hint om hur du låter. 🙂
Den Gode Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Hej! Kan gärna sjunga live så du får höra. Tyvärr har jag inte möjligheterna att spela in. Men har ni inte spelat in något med bandet du kan lägga upp?
alexanderw Postat 13 december 2015 Trådstartare Postat 13 december 2015 (redigerat) Hej! Försökt mitt bästa, hoppas det duger. Kan sjunga ljusare än det i denna sång. Lyssna gärna igenom hela. https://soundcloud.com/alexanderwb/love-yourself Mvh Alexander! Redigerat 13 december 2015 av alexanderw
CHAE Postat 13 december 2015 Postat 13 december 2015 Se där, det var ju inte så svårt 🙂 Bra röst och trevliga fraseringar. Lycka till med att hitta samarbete och projekt. Vänligen, CHAE
Growingart Postat 13 december 2015 Postat 13 december 2015 Roligt att du visade initiativ och fixade ett ljudexempel. Låter bra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.