Den Gode Postat 5 december 2015 Postat 5 december 2015 Jag tänkte inhandla EZDrummer 2 och undrar vilken EZX-expansion som är att rekommendera, eftersom man får en på köpet. Jag försöker göra pop/rock-musik och gillar 70-tals artister som Steely Dan, Doobie Brothers och Eagles m fl. Jag har redan den expansion som heter Rock!. Jag är tacksam för förslag.
CHAE Postat 5 december 2015 Postat 5 december 2015 Jag hade valt antingen the Classic eller Rock Solid. Båda erbjuder bra, välljudande och mångsidiga kits direkt ur lådan. Vänligen, CHAE
Den Gode Postat 5 december 2015 Trådstartare Postat 5 december 2015 Jag hade valt antingen the Classic eller Rock Solid. Båda erbjuder bra, välljudande och mångsidiga kits direkt ur lådan. Vänligen, CHAE Tack för tipsen, men The Classic låter lite för löst i köttet och Rock Solid har för mycket eko. De kanske blir intressanta sen, men först vill jag ha lite snappigare ljud.
Die Hard (oregistrerad) Postat 5 december 2015 Postat 5 december 2015 (redigerat) Jag hade valt antingen the Classic eller Rock Solid. Båda erbjuder bra, välljudande och mångsidiga kits direkt ur lådan. Vänligen, CHAE Rock Solid har ju sågats längs med fotknölarna flertal gånger av många. Allt för modernt ljud för 70-talsljudet dessutom. Nashville låter bra. Southern Soul passar utmärkt till 70-talslåtar Redigerat 5 december 2015 av Die Hard
CHAE Postat 5 december 2015 Postat 5 december 2015 Rock Solid har ju sågats [...] flertal gånger av många. [...] Jaså, säger du det? Jag tycker personligen att Rock Solid låter mumma 🙂
CHAE Postat 5 december 2015 Postat 5 december 2015 Tack för tipsen, men The Classic låter lite för löst i köttet och Rock Solid har för mycket eko. De kanske blir intressanta sen, men först vill jag ha lite snappigare ljud. Varsågod. Smaken är ju, som bekant, som baken. Hoppas att du hittar något som passar vad det lider.
Den Gode Postat 5 december 2015 Trådstartare Postat 5 december 2015 Varsågod. Smaken är ju, som bekant, som baken. Hoppas att du hittar något som passar vad det lider. Jag ska nog inhandla i morgon så det brinner i knutarna. Jag tycker att Vintage Rock låter rätt bra.
DigRules Postat 5 december 2015 Postat 5 december 2015 Vintage Rock har jag själv sen några år tillbaka och den har ett mysigt 70-talsljud som bör passa dina musikaliska preferenser riktigt bra. Det går att få den att låta rätt omysig också om man vill det. 🙂
Den Gode Postat 6 december 2015 Trådstartare Postat 6 december 2015 Det blev Vintage Rock. Tack för alla tips. Jag avskyr detta med att man måste ladda hem program. Jag vill ha dem på dvd eller kassettband eller hålkort eller vad som helst. Nerladdning är inte bra.
CHAE Postat 6 december 2015 Postat 6 december 2015 Det blev Vintage Rock. Tack för alla tips. Jag avskyr detta med att man måste ladda hem program. Jag vill ha dem på dvd eller kassettband eller hålkort eller vad som helst. Nerladdning är inte bra. Se där, se där 🙂 😆 @ "hålkort"
rainydays Postat 6 december 2015 Postat 6 december 2015 Jag avskyr detta med att man måste ladda hem program. Jag vill ha dem på dvd eller kassettband eller hålkort eller vad som helst. Nerladdning är inte bra. Det skulle bli i runda slängar 7,12 miljoner hålkort. Om du jobbade flitigt med någon i skift så skulle ni nog lyckas installera det på ett år iaf!
Den Gode Postat 6 december 2015 Trådstartare Postat 6 december 2015 Det skulle bli i runda slängar 7,12 miljoner hålkort. Om du jobbade flitigt med någon i skift så skulle ni nog lyckas installera det på ett år iaf! Ja, va fan, kassettband då.
rainydays Postat 6 december 2015 Postat 6 december 2015 (redigerat) Ja, va fan, kassettband då. Ja då skulle det gå undan! Med en gammal hederlig 1530 C2N skulle du klara det på knappt tre månader. PRESS PLAY ON TAPE Redigerat 6 december 2015 av rainydays
Den Gode Postat 6 december 2015 Trådstartare Postat 6 december 2015 Ja då skulle det gå undan! Med en gammal hederlig 1530 C2N skulle du klara det på knappt tre månader. PRESS PLAY ON TAPE Jag kanske har gott om tid.
rainydays Postat 6 december 2015 Postat 6 december 2015 Helt ok laddtid ändå. Snabbare än många trummisar. Men frustrationen när man vaknar upp efter 10 veckor och möts av: ?LOAD ERROR READY. ◾
Den Gode Postat 6 december 2015 Trådstartare Postat 6 december 2015 Helt ok laddtid ändå. Snabbare än många trummisar. Men frustrationen när man vaknar upp efter 10 veckor och möts av: ?LOAD ERROR READY. ◾ Du verkar ju vara en man med en mission. Jag antar att du inte gillar DVD:er heller?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.