Nord (oregistrerad) Postat 2 december 2015 Postat 2 december 2015 Hej! David heter jag och har nyligen släppt debut album med mitt band Strawman. Musiken beskrivs som indie rock/british invasion. Det hade varit jätteroligt att få lite konstruktiv kritik om ljud, låtar, smått som stort. Hoppas ni vill lyssna lite! Här är lite länks: Allt gott!
Den Gode Postat 2 december 2015 Postat 2 december 2015 (redigerat) Jag lyssnade på Youtube. Det är inte min typ av musik, men det är välgjort med bra sång. Introt är riktigt bra. Edit - Ni verkar inte vara ensamma om namnet Strawman dock. Redigerat 2 december 2015 av Den Gode
slejnard Postat 2 december 2015 Postat 2 december 2015 Välkommen till forumet. Kaffet brygger på i de inre delarna av forumet. Låt sig väl smaka.
Nord (oregistrerad) Postat 2 december 2015 Postat 2 december 2015 Tack och bock. Kaffe låter bra. Jo, att vi delar namn med ett eller fler var ett litet snedsteg. Får hoppas att vi inte drar på oss för många lyssnare. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.