Den Gode Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Genom åren har det här på Studio forum varit ytterst populärt att ikläda sig en Julavatar from den första advent. Trådarna om detta har varit många. Nu är det kanske inte riktigt samma drag här längre, men Julavatarer ska vi väl ändå ha. Skriv gärna ett inlägg i denna tråd där ni presenterar ert bidrag till denna tradition. Mitt bidrag kan ni redan se i trådstarten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Här är mitt bidrag men kanske ska byta... ☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Ska se om jag har kvar min. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Jag är för korkad för att byta avatar. O har nog även tappat bort tomtemössan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ostfisk Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Kul grej! Gjorde en! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 1 december 2015 Trådstartare Dela Postat 1 december 2015 Kul grej! Gjorde en! 🙂 Snyggt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cborg Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 Aha, mössa på! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 2 december 2015 Trådstartare Dela Postat 2 december 2015 Aha, mössa på! 😄 Stiligt. Tycker mig känna igen denna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laban1 Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 Få se nu.. där låg mössan under julstjärnan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cborg Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 Stiligt. Tycker mig känna igen denna. Jodå, samma mössa som förrförra året. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 Nu har jag bytt avatar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 Har bytt! Satte bomullsskägg på min egenmålade bild "slejnard" ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 december 2015 Trådstartare Dela Postat 7 december 2015 Kom igen nu. Julavatar på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
magnus83 Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Ähh, amatörer. En annan kör med samma avatar året runt;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Kolla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pme (oregistrerad) Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Kör med samma hjul som förra året. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oioioi Postat 16 december 2015 Dela Postat 16 december 2015 Julluva på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 16 december 2015 Trådstartare Dela Postat 16 december 2015 Julluva på! Också en gammal bekant, tror jag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oioioi Postat 16 december 2015 Dela Postat 16 december 2015 Luvan är enda skillnaden från övriga säsonger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oioioi Postat 13 januari 2016 Dela Postat 13 januari 2016 Tjugondag knut idag. Tomteluva av! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 13 januari 2016 Dela Postat 13 januari 2016 Badsäsongen är här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 januari 2016 Dela Postat 13 januari 2016 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.