Blosboda (oregistrerad) Postat 30 november 2015 Dela Postat 30 november 2015 (redigerat) Låtskrivande 56 åring med en nyplanterad mys-studio i närheten av Kopparberg söker rutinerade musiker för innovativt samarbete. Jag kan uttrycka mig väl genom min gitarr, både komp och solo. Nu behöver någon/några som kan hjälpa mig att utveckla mina låtideer. Mina låtar har en egen stil, men jag låter mig gärna inspireras av bla Clapton, Benny Andersson, Elo, Queen mf. Här är några smakprov hur jag kan låta (fem år sedan) har mycket bättre låtar på gång 😎 eller den här 7 år sedan..... Ha det gött! Kanske vi syns framöver!? Redigerat 30 november 2015 av Gäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Svinbra grejer du gjort. Svårt att få band att fungera om man inte är ca 13 år o fortfarande bor hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.