Xelo123 Postat 30 november 2015 Postat 30 november 2015 (redigerat) Nu kanske min sak att säga inte riktigt stämmer till 100 % med titeln, men satt och tittade runt på soundcloud och fick bara tanken i mitt huvud. Hur kommer det sig att trap är en så stor genre i till exempel USA, Holland osv. men inte i Sverige/Norden? Känns som att trap på senaste tiden har vuxit något enormt, inte bara trap specifikt utan även andra liknande genrer, men att vi svenskar fortfarande är låsta till "mainstream-housen". Är själv inget fan av Trap. Vill bara höra era åsikter om detta, tycker ni jag har rätt? Är det sant att trapmusik har sin största scen i USA/Holland? Producenter jag syftar på är t.ex: Marshmello Diplo Jauz Redigerat 30 november 2015 av Xelo123
Martin Postat 30 november 2015 Postat 30 november 2015 (redigerat) För svenskar inte kan rytmer sen p.g.a kulturellt gillar folk rena melodier i norden Redigerat 30 november 2015 av Martin
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.