Jump to content
Annons

Nä Nu J****r Död Åt GB


Piffen

Recommended Posts

Hej alla insiktsfulla studiokamrater och medmänniskor. Jag vill bara upplysa er om att om ni köper glassar (gäller pinnar, strutar, bägare - ja t o m lösglass!) så stödjer ni en nazistisk organisation!! Se länken nedan!!

Nu J****r!!

Med starka bevis som "Namnvalen kan knappast vara en slump.

-88 står för Heil Hitler, säger Kristina Larsson." Tycker jag det är uppenbart att GB har satt sin sista potatis, eller kanske bytta med glass iaf. Jag är inte bara upprörd. Jag är besviken att GB sviker det svenska foket genom att svärta ner vårt rykte som ett rent och fritt land. fritt från rasism och förtryck. Detta är ett hårt slag. Jag kräver att Laila Freivalds går ut och gör offentlig avbön i internationell media!! Hör du det Laila?!

Upp Till Kamp!! Än Gång, Sista Striden Är Kommen!!//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

"Namnvalen kan knappast vara en slump.." 😏 Ööööh? Hur dum får man vara?

"Vissa hävdar ju att vår isglass Igloo Cola anspelar på kokainmissbrukande eskimåer..." 😉

Jag ger upp...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej GE INTE UPP!! Det är nu vi måste kämpa. Vi få medvetna människor som inser vilka mörka mystiska krafter som styr vårt samhälle. Självaste GB, det helsvenska helylle företaget som tillverkar nått så harmlöst som glass.. Tänk bara hur det ser ut på sossarnas partistämma.. Eller på överläkarnas kongress.. Eller I Volvos ledningsrum.. GLASS GLASS GLASS - ÖVERALLT!!! AGHH!! OCH SIFFERKOMBINATIONER (som givetvis är jättesvåra att få nån egentlig betydelse i - men är man riktigt smart och öppnar sina ögon.. då kan man garanterat hitta dess sanna inbörder..) Jag såg att Leif Johansson hade sifferkombinationen 372 på sin registreringskylt.. kan det vara CGB?! Shit i sånt fall. Då stämmer allt. Hela samhället är korrupt. Det är som ZOG, fast.. eh, typ tvärtom.. Shit alltså..

Populism någon? .. 😏

den alltid lika insiktsfulle och politisk obundne//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha!! 😏

Ja, jag slår vad om att när GB-bossarna på 60-talet skulle hitta på namn till glassar så sa dem; "Hur ska vi nu kunna sälja glass, samtidigt som vi får fram våra nazistiska budskap?"

Vi kanske ska läsa igenom det finstilta i GB's affärsidé? 😉

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tittade på datrumet på tidningen, det var INTE 1/4. Jag kan bara inte tro att någon kan vara så urbota korkad, antingen är det en konkurrent som ligger bakom, eller också någon som bara driver med media?

Link to comment
Dela på andra sajter

För er som missade: https://www.studio.se/index.php?showtopic=10838

Eftersom jag i min frustration över det här inte hittar email-adresser till rötäggen på CSM och Antidiskrimineringsbyrån, mailade jag Aftonbladets skribenter bakom respektive artikel:

--------------------------------------------------------------------------------

From: Richard Hacke Nilsson

Sent: tisdag den 19 april 2005 13:21

To: 'svante.liden@aftonbladet.se'; 'karin.lindblom@aftonbladet.se'; 'jens.karrman@aftonbladet.se'

Subject: Antidiskrimineringsbyrån och CSM är de egentliga rasisterna!

Gör de vad som helst för publicitet? Även motverkar sitt eget syfte?

Både Antidiskrimineringsbyrån och CSM verkar själva vara latenta rasister. Hur kan man annars göra dessa associationer? Gemene man hade inte klarat det utan deras hjälp, men nu är istället debatter väckta som kommer att göra avsevärd skada. Hur många färgade barn i skolan kommer nu inte att bli kallade "nogger"?

Stig Wallin, Elisabeth Kaleebi och Kristina Larsson är skadliga för samhället i sina nuvarande roller.

Richard Hacke Nilsson

--------------------------------------------------------------------------------

Måste lära mig att bry mig mindre. Ta det kallt, skita i allt. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

"De anser att lanseringen av glassen är rasistisk" Jag instämmer helt!! Det är ju uppenbart, en svart glass? Den kunde lika föreställt Hitler och hetat Zieg Heil! Jävlar alltså!

"-Ska man debattera rasism och diskriminering finns det viktigare frågor att ta upp istället för att ge sig på en fjantig glassdebatt" Å vad är detta?! En smygnasse?! Nu ska de få. Lynchmobb någon?! Det är dags att vi använder oss av våra demokratiska rättigheter och gör nått åt det här fascistoida samhället!! AgerA - NU!!

"I länder som USA som kommit längre på integrationsområdet är det de förfördelade som avgör vad som är kränkande. Om några känner sig kränkta tycker jag att man ska ha stor respekt för det." Damn Right!! WORD!! Finns det nått land som kommit långt överhuvudtaget så är det USA. Redan på 60-talet hade de en fungerande integrationspolitik!! Se åt väst. Det är där lösningarna på alla våra problem finns. Rasistiska såsom färg och namn på glass! Sanna mina ord..

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

"skita i allt" Så fan heller! Här måste vi slåss! Förenen eder. Jag säger bara det..

Förresten.. varför är det bara Aftonbladet som publicerar sånt här hett politiskt material? ..

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

"skita i allt" Så fan heller! Här måste vi slåss! Förenen eder. Jag säger bara det..

Förresten.. varför är det bara Aftonbladet som publicerar sånt här hett politiskt material? ..

//smulan

Vad slåss vi för/mot? 😏

Aftonbladet är Djävulens hemliga verk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi slåss mot allt!! Framförallt det som gör att vi vinner uppmärksamhet i media! Vi drar oss inte för att vara populistiska och framförallt, vi tar allt till sin spets, och sen vidare... 😏

Fight The Power!!

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm.. har för mig att glass uppfanns i egyptien eller något annat varmt icke svenskt land... jämnar det inte ut sig isf?

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste lära mig att bry mig mindre. Ta det kallt, skita i allt. 😏

"Ta det kallt", med en glass då, eller?

Allvarligt talat så blir man ju orolig. Jag har ju ätit jättemånga 88:an genom åren, tycker faktiskt att den är god. Efter detta avslöjande känns det inte lika bra längre, finns det inget vi kan göra?

För övrigt tror jag att det är en ny, fantastisk humorgrupp som ligger bakom detta.

Det vet väl alla vad en "Sandwich" kan vara för något? Eller en "Magnum"? Eller vad får Ni för associationer till "Svampbob FYRKANT"? Jag är inte snuskigt lagd men jag säger "Usch" och "Nu får det vara nog!" Skall man inte kunna äta en glass utan att få något porrigt i munnen?

saxat ur GB:s hemsida:

"Solero är en läskande glass att svalka sig med en varm sommardag eller när du behöver något för att stimulera dina sinnen. "

"Sandwich, Nogger, 88, Daimstrut... Det finns en glass för varje smak!"

"GB Gräddglass - Något av det svenskaste som finns."

"Carte d'Or, om du är sugen..."

Ni ser ju själva! Hela hemsidan är nerlusad med nationalistism och perverterade, sexbudskap! Nej, jag skall börja köpa Hemglass istället och uppanar alla att följa mitt exempel!

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart kommer uppföljaren : Olinda rasar : " Jag fick mina läppar förstört av GB:s djuptfrysta rasistglass "

Tids nog så kommer farbror Guillou skriva en krönika som sammanfattar allt vansinnigt svammel och allt blir bra igen 😉 (Till nästa gång....vill säga )

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla insiktsfulla studiokamrater och medmänniskor. Jag vill bara upplysa er om att om ni köper glassar (gäller pinnar, strutar, bägare - ja t o m lösglass!) så stödjer ni en nazistisk organisation!! Se länken nedan!!

Nu J****r!!

Med starka bevis som "Namnvalen kan knappast vara en slump.

-88 står för Heil Hitler, säger Kristina Larsson." Tycker jag det är uppenbart att GB har satt sin sista potatis, eller kanske bytta med glass iaf. Jag är inte bara upprörd. Jag är besviken att GB sviker det svenska foket genom att svärta ner vårt rykte som ett rent och fritt land. fritt från rasism och förtryck. Detta är ett hårt slag. Jag kräver att Laila Freivalds går ut och gör offentlig avbön i internationell media!! Hör du det Laila?!

Upp Till Kamp!! Än Gång, Sista Striden Är Kommen!!//smulan

😉😉😄😄 Hört talas om Negerkyssar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag slår vad om att när GB-bossarna på 60-talet skulle hitta på namn till glassar så sa dem; "Hur ska vi nu kunna sälja glass, samtidigt som vi får fram våra nazistiska budskap?"

😉😉😄😄😄😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Självaste GB, det helsvenska helylle företaget som tillverkar nått så harmlöst som glass..

Fast GB är inte svenskt...längre. Det ägs av Unilever som i sin tur äger en herrans massa företag (Knorr, Lipton, Findus etc). Dom äger även fler glassbolag runt om i världen. Unilever blev huvudägare 1985

Undrar om dom har kollat upp om dom andra bolagen också är "främlingsfientliga", tex Findus kåldolmar?

/H

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om dom har kollat upp om dom andra bolagen också är "främlingsfientliga", tex Findus kåldolmar?

/H

Kåldolmar togs hem till Sveri...norra EU av Karl XII, och han var ju den tidens Hitler....komplott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten.. varför är det bara Aftonbladet som publicerar sånt här hett politiskt material? ..

Aftonbladet och Expressen krälar väl egentligen i avloppsvattnet i modern media, så hopplöst ute och ointressanta eftersom dom alltid är tvåa på bollen nuförtiden. Därför ägnar dom mer tid åt naken-chocker, Big Brother-intervjuer, söndagsbilage-onanitips och glass-krig. Är det någon som dom senaste fem åren varit med om att AB eller Expressen verkligen varit först med att avslöja nåt nytt som verkligen betyder nåt? Eller är det någon som köper kvällsblaskorna för att ta reda på vad som händer i världen? 😛

Mitt tips, om AB och Expr. lever som papperstidningar om tre år, så är dom inplastade och har full frontal-porr i mittuppslagen. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Hackeman - bra mejlat (mailat, e-postat etc etc) !!! Någon j-a ordning får de vara även på en kvällstidningsjournalist)!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...