Jump to content
Annons

Nvidia GeForce 7300 GT hindrar Win 10 Uppgradering

Recommended Posts

Soderlund (oregistrerad)
Postat

Hej,

Jag har senaste drivrutiner för mitt enkla grafikkort. Windows vill inte låta mig uppgradera från Win 7 pga "inget stöd från tillverkaren" typ. Tänkte då använda moderkortets inbyggda grafikutgång, ett Gigabyte GA-z97x-Gaming 3. Då vill inte Nuendo fungera pga någon AEROinställning....Jag struntar då i det och återgår till mitt GeForce som funkar oklanderligt under Win 7.

FRÅGA: måse jag köpa nytt grafikkort för att kunna använda Win 10?

Vänligen, Micke S.

Annons
Soderlund (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Nuendo KRÄVER Aero och startar inte utan. Jag vet inte ens vad det är och hittar inga inställningar att ändra...Alltså är denna Aerofunktion på i bakgrunden vid användande av mitt Nvidia kort, men Moderkortets grafik verkar vara från åttiotalet... (skämt) moderrkortet är hyfsat nytt...Har aldrig varit med om detta tidigare.

Micke.

Redigerat av Soderlund
Postat

Wut? Jag kör Nuendo 7 i Win 8 med allt lull-lull avstängt, grafiska effekter var det första som rök, men har inte märkt av nåt!?

Soderlund (oregistrerad)
Postat

Wut? Jag kör Nuendo 7 i Win 8 med allt lull-lull avstängt, grafiska effekter var det första som rök, men har inte märkt av nåt!?

Men kör du med integrerat grafikkort?

Micke,

Soderlund (oregistrerad)
Postat

jag har löst det hela, over and out!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.