Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Håller helt med. Du kommer kunna leva länge på det. Jag har själv mycket av Focusrites prylar och är väldigt nöjd.

Postat

Ser ut att vara ett kompetent paket att starta upp med helt klart.. Ljudkortet är väldigt lättanvänt och låter mycket bra för dom pengarna, det mesta idag som klassas som "budget" håller såpass bra kvalitet på att det är svårt att misslyckas på just ljudkvalitén. Hörlurarna är slutna som gör att ljud inte läcker in utifrån = bra.

Äger själv ett liknande puffskydd och 2st lite dyrare "puffskärmar" och det blir - markant - skillnad i det man spelar in om man justerar det rätt + ställer insignalen hyfsat optimalt..

Kolla runt lite bara innan du öppnar plånboken, det går att få till ett paket en bra bit under det som stod i din annons, 4sound (bl.a) skickade med Cubase LE och lite annat smått o gott.. Gear4Music verkar som dom ligger i England och skickar varorna därifrån...

just sayin'..

Kör hårt o lycka till

Postat

Okej, det paketet verkar ju som bra grejer. 🙂 Blir nog att jag samlar ihop mina pengar och beställer faktiskt.

Tack för alla svar! 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.