Modern Rockstar Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Hallå, 🙂 Rubriken tror jag talar för sig själv. Är främst en transparent stereo-plugin jag söker, vad har ni för favoriter? "Stereoizer" från Nugen audio verkar schysst av sin egen hemsida att döma, annars ser "S1" från Waves ut av att vara populär. Tack! 🙂
joachime Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Två gratispluggar du tar dig långt med: Voxengo MSED - Mid/Side-plugg. Enkelt att justera mängden sidoinformation (vilket justerar stereobredden på stereomaterial. Voxengo Stereo Touch - Gör monomaterial till stereo
Modern Rockstar Postat 3 november 2015 Trådstartare Postat 3 november 2015 Två gratispluggar du tar dig långt med: Voxengo MSED - Mid/Side-plugg. Enkelt att justera mängden sidoinformation (vilket justerar stereobredden på stereomaterial. Voxengo Stereo Touch - Gör monomaterial till stereo Tack! Gratis skadar aldrig, ska absolut ge dem en ärlig chans. Gillar Voxengos övriga prylar men dessa har jag lyckats missa. 🙂
JJRockford Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Brainworx BR Solo är också sjysst (och gratis): https://www.plugin-alliance.com/en/products/bx_solo.html
Cathrine Postat 3 november 2015 Postat 3 november 2015 Brainworx BR Solo är också sjysst (och gratis): https://www.plugin-a...ts/bx_solo.html Schysst med lite plugins att testa. 🥰
Linus Postat 4 november 2015 Postat 4 november 2015 Jag använder alltid redan nämnda MSED för att hålla kontroll över stereobredden. Vill jag däremot "skapa" stereo av monosignal föredrar jag turbostereo-ratten i Faturator.
Modern Rockstar Postat 4 november 2015 Trådstartare Postat 4 november 2015 (redigerat) Guldvärt hörni! 🙂 Redigerat 4 november 2015 av Modern Rockstar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.