fishfriend (oregistrerad) Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 Hejsan hejsan. Jag visste inte vart jag skulle posta detta så släng gärna tråden om den ligger fel eller rätta mig 🙂 Eftersom det inte är en "färdig låt" på det sättet och att Stefan Löfven pratar i denna "sample" 😛 Aja ni har väl inte missat alla covers i Sverige på t.ex johan falk, morran o tobias o.s.v os.v Folk gör remixer på roliga saker som har sagts i tv eller på radio. Så jag har faktiskt försökt göra en egen sådan "remix" med Stefan Löfvens hjälp. Alla känner väl till att Löfven gärna säger käbbel titt som tätt ? Så jag har försökt göra en låt på detta nu som sagt 😛 Vore roligt o höra om någon annan här inne har gjort något liknande ? Jag länkar till låten här nedanför nu och som sagt ligger tråden fel så rätta mig eller radera tråden 🙂 Släng gärna iväg en kommentar också om ni känner för de 🙂 https://soundcloud.com/lozt/stefan-l-fven-k-bbel-mardahl
Den Gode Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 Lite småkul är det väl i alla fall. Vad har du tänkt att detta ska leda till?
fishfriend (oregistrerad) Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 Att fler kanske kan ta sig an o göra något liknande. morran o tobias - de draar är ju bland dom sämsta produktionerna jag någonsin har hört. Men det gick ju väldigt väldigt bra för den låten 😛
Den Gode Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 Jag hänger inte med alls. Jag har aldrig hört talas om Morran och Tobias, men det kanske är en bra idé.
KillwithSkill Postat 26 oktober 2015 Postat 26 oktober 2015 Jag hänger inte med alls. Jag har aldrig hört talas om Morran och Tobias, men det kanske är en bra idé. http://www.svtplay.se/morran-och-tobias
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.