lukeso Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Har gjort en ny "Original Mix", och diggar den och funderar om man kanske ska lägga sång på den, men har ingen aning vad för slags sång stil, eller stuk som passar bra! Skulle va kul med några förslag! Och i vilken Genre skulle man säga att låten är? Inget hat tack! https://soundcloud.com/lukesoyellow/supertramp-original-mix
Den Gode Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Mitt favoritparti i låten är det som kommer efter två minuter i låten och sedan en gång till. Det är bra tryck där. I övrigt förstörs det hela lite för mig av ett syntstråk som kommer in efter en knapp minut och som återkommer i låten. Jag tycker att ljudet är alldeles för vekt, och att det inte passar in klangmässigt heller. Jag gillar inte det där pitchljudet heller. Inte alltför hatiskt hoppas jag. Lite ros lite ris. jag är en gammal uv dock, som egentligen inte begriper sig på sån här musik.
Den Gode Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Jo. Jag undrar vad "Original Mix" betyder också.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.