Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

1. hej jag söker vilka presets kobojsarna anvädner i sång om ingenting och studentlåten, då melodyn och basen yundrar jag 🙂 och hur rattar de dom sen i ex sylent1?=

och så undrar jag om basshunter anvädner 3 osc eller supa dupa i boten anna låten?

och om de räcker ratta 3osc som de står ex här:

2. sen undrar jag om någon kan hjälpa mig med att få ljud när ja trycker på keyboearden på datorn, de funkade innan men inte mer 🙁

3. är väldigt tacksam för feta presets för att göra techno ni kan rekomendera o börja ratta ifrån i v station sylent1 , sytrus , zeta mm?

4. är lite nybörjare sen några år tbk o tycker fl studio är svårt men har börjat komma in i allt nu hur man gör melodier sparar ljud, använder pattern osv, här är en låt jag gjorde.

https://www.youtube.com/watch?v=Gogbeb57cHU

• 2 veckor senare...
Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.