wwilliam Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 1. hej jag söker vilka presets kobojsarna anvädner i sång om ingenting och studentlåten, då melodyn och basen yundrar jag 🙂 och hur rattar de dom sen i ex sylent1?= och så undrar jag om basshunter anvädner 3 osc eller supa dupa i boten anna låten? och om de räcker ratta 3osc som de står ex här: 2. sen undrar jag om någon kan hjälpa mig med att få ljud när ja trycker på keyboearden på datorn, de funkade innan men inte mer 🙁 3. är väldigt tacksam för feta presets för att göra techno ni kan rekomendera o börja ratta ifrån i v station sylent1 , sytrus , zeta mm? 4. är lite nybörjare sen några år tbk o tycker fl studio är svårt men har börjat komma in i allt nu hur man gör melodier sparar ljud, använder pattern osv, här är en låt jag gjorde. https://www.youtube.com/watch?v=Gogbeb57cHU
wwilliam Postat 2 november 2015 Trådstartare Postat 2 november 2015 FAN va mycke hjälp man fick här då.... 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.