DrummerBrother Postat 16 oktober 2015 Postat 16 oktober 2015 Hej! Vet någon om man kan koppla samman ett Focusrite Saffire pro 40 (8 micpres) med ett Saffire pro 24 (2 micpres) för att få totalt 10 micpres? har en både en toslink-sladd och en extra firewire-sladd i mina ägo om detta behövs för att det ska fungera! Tacksam för all hjälp jag kan få! ps. Jag kör Logic 9 på en macbook pro. Med vänlig hälsning, DB
Lindari (oregistrerad) Postat 16 oktober 2015 Postat 16 oktober 2015 Hej! Vet någon om man kan koppla samman ett Focusrite Saffire pro 40 (8 micpres) med ett Saffire pro 24 (2 micpres) för att få totalt 10 micpres? har en både en toslink-sladd och en extra firewire-sladd i mina ägo om detta behövs för att det ska fungera! Tacksam för all hjälp jag kan få! ps. Jag kör Logic 9 på en macbook pro. Med vänlig hälsning, DB Du har ju en optisk ut- och ingång på Saffire Pro 40 och bara en optisk ingång på 26, så ja, det lär nog gå. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.