Growingart Postat 26 november 2015 Postat 26 november 2015 Tack för tipset, provar Waves erbjudande på Black Friday jag med. Har tittat på Waves, men det är förvirrade med alla olika val av bundles etc.
slejnard Postat 26 november 2015 Postat 26 november 2015 Då är det klart. Det blir Waves TrueVerb som släpps gratis i år. MVH Anders I got it! Verkar smultert. Perfekt, för jag var ute efter ett alternativt reverb.
slejnard Postat 26 november 2015 Postat 26 november 2015 Velar lite om jag ska köpa addictive drums. Det drar i snåltarmen. ☺️ Gratis är ju dyrt nog! 😮
Growingart Postat 26 november 2015 Postat 26 november 2015 Velar lite om jag ska köpa addictive drums. Det drar i snåltarmen. ☺️ Gratis är ju dyrt nog! 😮 Det som verkligen kostar dyrt är din tid medan du velar !
TUFFTUFFTUFF Postat 26 november 2015 Postat 26 november 2015 Slate brukar ha det flera gånger om året. Om det är trumpluggen du är ute efter så har jag den liggande skräpande i datorn och bör flyttas över till någon annan som vill ha den. Hallojs. Om du har kvar den och fortfarande är intresserad av att sälja den.. PM:a (det gick inte att skicka PM till dig) eller skicka mail till tufftufftuff1 SNABELA hotmaail punkt com 🙂 .
Die Hard (oregistrerad) Postat 26 november 2015 Postat 26 november 2015 Hallojs. Om du har kvar den och fortfarande är intresserad av att sälja den.. PM:a (det gick inte att skicka PM till dig) eller skicka mail till tufftufftuff1 SNABELA hotmaail punkt com 🙂 . Jodå den är fortfarande till salu. 🙂 Jag mailar dem i morgon om att jag vill sälja den. Sen hör jag av mig till din mail när den biten är avklarad. 😉
TUFFTUFFTUFF Postat 26 november 2015 Postat 26 november 2015 Jodå den är fortfarande till salu. 🙂 Jag mailar dem i morgon om att jag vill sälja den. Sen hör jag av mig till din mail när den biten är avklarad. 😉 Kanon 🙂
rainydays Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Jag har bra erfarenhet men priserna är alltid lite högre där. Dock så får man nån typ av "credits" där som man kan använda till framtida köpa. Kan vara värt att nämna att priserna inkluderar 25% moms. Så har man företag kan det ofta bli billigare att handla där.
rainydays Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Har lite svårt att motstå Arturia V Collection 4 för 1500kr. Känns som bara Voxen, Wurlitzern och Solinan är värda de pengarna. Att det sen följer med lite bonussynthar kan jag stå ut med. 🙂
Anders F Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Suck: Sa senast igår att jag inte skulle köpa mer pluggar, men det blev följande från sonnox oxford: EQ, Inflator och deras limiter.
JJRockford Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Såg att IK Multimedia hade många riktigt generösa erbjudande.
laban1 Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Såg att IK Multimedia hade många riktigt generösa erbjudande. IK har väl bara erbjudande på gamla 32 bitars grejer väl?
KillwithSkill Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Verkar som om Elysia och Brainworks säljer skitdåligt hos Universal Audio... Kanske dom skulle se över sitt tänk... Så j*vla awesome pluggar gör dom inte!
Den Gode Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Såg att IK Multimedia hade många riktigt generösa erbjudande. Den länken går bara till Epson för min del.
Die Hard (oregistrerad) Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 En gratis plugin: http://mhsecure.com/metric_halo/products/software/thump.html
Die Hard (oregistrerad) Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Verkar som om Elysia och Brainworks säljer skitdåligt hos Universal Audio... Kanske dom skulle se över sitt tänk... Så j*vla awesome pluggar gör dom inte! Jo....enligt en här på forumet är dem det. Han inbillade sig att det var tack vare pluggarna som hans mixar blivit bättre. Själv är jag inte så imponerade av deras pluggar. Maag EQ är däremot riktigt bra men det finns ju några andra nu för tiden som gör samma sak.
pme (oregistrerad) Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Har lite svårt att motstå Arturia V Collection 4 för 1500kr. Känns som bara Voxen, Wurlitzern och Solinan är värda de pengarna. Att det sen följer med lite bonussynthar kan jag stå ut med. 🙂 Det är inte helt fel. Men 1500kr? Jag har hittat 199$US.
pme (oregistrerad) Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Verkar som om Elysia och Brainworks säljer skitdåligt hos Universal Audio... Kanske dom skulle se över sitt tänk... Så j*vla awesome pluggar gör dom inte! Varför skulle man köpa UA versionen om den finns native?
pme (oregistrerad) Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 1350 för waves gold bundle är ett mycket bra pris. Jag brukar tycka att waves inte är prisvärda men nu är det bra. Men det är nog nästan bara riktigt gamla grejer med. Classic digital vintage!
Jon Rinneby Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Tog mig i kragen och införskaffade Kontakt 5 och Wavesfactory VQ Drums. /Jon
Growingart Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 1350 för waves gold bundle är ett mycket bra pris. Jag brukar tycka att waves inte är prisvärda men nu är det bra. Men det är nog nästan bara riktigt gamla grejer med. Classic digital vintage! 1350 efter moms avdragen?
Die Hard (oregistrerad) Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Blev Iris2 här. Laddar ner den nu. Blir till att leka med ljud här i helgen. 🙂
Zakyath Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Finns det inget för fysiska produkter? Såg att jam har 10% och 4sound på vissa utvalda varor...
pme (oregistrerad) Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 1350 efter moms avdragen? Vilken moms?
Growingart Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Vilken moms? Var hittade du waves gold för 1350?
pme (oregistrerad) Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Var hittade du waves gold för 1350? Det naturligtvis inte i sek. Men 147$US blir 1350 SEK. http://plugindiscounts.com/home/6582-gold-native.html
Claes Holmerup Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Waves gold köpte jag för knappt en tusenlapp på black friday för ett par år sedan, så Kronan har nog fallit ganska rejält mot USD sedan dess...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.