Jump to content
Annons

Recommended Posts

pme (oregistrerad)
Postat

Jag drömmer att någon av webhandlarna har kanonbra deals på hårdvara. Just nu är det fokus på monitorer i den bättre klassen.

Det är nog betydligt tuffare där då kostnaden inte går ner. Mjukvara är i på marginalen i princip gratis.
Annons
  • Svar 94
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• 2 veckor senare...
Postat

Brukar det förekomma någon annonsering i förväg om vad som är till salu, eller ska man gå in på diverse sajter den aktuella dagen?

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Många har redan börjat i förväg. Är man med på maillistor från olika pluggtillverkare så får man mail innan den fredagen.

Postat

Många har redan börjat i förväg. Är man med på maillistor från olika pluggtillverkare så får man mail innan den fredagen.

OK. Tack.

Postat

Du kan kolla den här tråden. Första inlägget kommer att uppdateras med info efterhand som olika deals presenteras.

Black friday på kvr

Min erfarenhet av tidigare år är att tråden kommer vara väldigt komplett när dagen inträffar.

Postat

Utmärkt.

Du kan kolla den här tråden. Första inlägget kommer att uppdateras med info efterhand som olika deals presenteras.

Black friday på kvr

Min erfarenhet av tidigare år är att tråden kommer vara väldigt komplett när dagen inträffar.

Utmärkt.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Är man ute efter Trash 2 så säljer JJR Shop den för 49$ just nu.

Postat (redigerat)

Är man ute efter Trash 2 så säljer JJR Shop den för 49$ just nu.

Det är ED versionen, vanliga är $84. Pluggar du?

Redigerat av laban1
Postat (redigerat)

Haha jag själv såg det men tänkte inte så mycket på det då dem inte krävde någon information av något slag från skola. Var så exalterad över priset så köpet gick snabbt, läste mellan raderna. Jag köpte den för 49 och använder den just nu...? 😛

Redigerat av Modern Rockstar
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Nä det var länge sen men det hindrade inte Modern Rockstar så det så.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Jäpp det stämmer. Vi får se vad det blir i år. I annat fall kan man sälja den sen. 🙂

Die Hard (oregistrerad)
Postat

EZmix2 finns för 249 kr

ja på deras hemsida ja. 29$ på JRRShop.
Postat

Jag vann 200dollar värt av valfria plugins på dueling mixes, för mig blir det nog soundtoys alla pluggar för 299 och läggertill 99dollar.. Så sjukt najs dist de har och fx

Postat

Jäpp det stämmer. Vi får se vad det blir i år. I annat fall kan man sälja den sen. 🙂

Då är det klart. Det blir Waves TrueVerb som släpps gratis i år.

MVH

Anders

Postat

Just det. Även om man tydligen fyllt i sin mail tidigare hos waves så fick jag serienr direkt när jag fyllde i min mail nu igen. Bara ett tips.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.