Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Undrar lite om ni tror att Logic pro 7 Àr intressant för nÄgon. Jag har ju den gamla dongeln kvar samt 4 st cd, förlÄt nu ser jag att det Àr en upgradering frÄn 6:an. Mindre intressant mÄste det nog vara nÀr det Àr sÄ.

Annons
Postat

Jaha det tÀnkte jag inte pÄ men det kan ju finnas folk som sitter pÄ power macar föestÄs... det kan ju inte vara sÄ mÄnga sÄ det blir vÀl pappers korgen med det hela. Hittade till med en floppdisk med 3.6:an med uppgradering till fyran.

• Gilla 1
Postat

Det var tider det! 🙂

Jag vill minnas att jag provade Logic första gÄngen dÀr nÄgonstans. Men blev inte kompis med det pÄ allvar förrÀn version 6.

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Mitt logic 8 och om jag minns rÀtt Àven 9 rullar med hjÀlp av en beggad uppgraderings dongel för logic 6 som jag köpte frÄn england pÄ ebay. Jag kör pÄ mountainlion och har omjag minns rÀtt Àven kört 9 pÄ mavericks.

Postat

Hej! Undrar lite om ni tror att Logic pro 7 Àr intressant för nÄgon. Jag har ju den gamla dongeln kvar samt 4 st cd, förlÄt nu ser jag att det Àr en upgradering frÄn 6:an. Mindre intressant mÄste det nog vara nÀr det Àr sÄ.

Skulle eventuellt vara om man finner en nostalgiker vars dator kraschat och husdjuret samtidigt Ă€tit upp dongeln 😛

En ren spekulation frÄn min sida men att sÀlja en gammal licens till ett program frÄn 2004 tycker jag inte Àr riktigt ok, sÀrskilt inte nÀr man kan köpa Logic Pro X för 1 895 kr som pÄ alla sÀtt slÄr Logic 7 prestandamÀssigt.

Postat

Ja det Àr ju sant men om man kan komma upp till 9an för en billig peng sÄ kanske det kan vara intressant. Men varje uppgradering kostar vÀl separat om jag inte minns fel sÄ det mÄste man ju undersöka först förstÄs.

(Jag har sjÀlv nÄgra hyllmeter med dokumentation frÄn logic big box 5 upp till 9an som det kÀnns fel att kasta.)

Postat

Hej pÄ er!

Jag tÀnkte mig inte nogon direkt förtjÀnst, kan tÀnk mig skÀnka bort det hela ska jag sÀga.

Postat

Hej pÄ er!

Jag tÀnkte mig inte nogon direkt förtjÀnst, kan tÀnk mig skÀnka bort det hela ska jag sÀga.

Fin tanke Mylan men det kan bli en "björntjĂ€nst" eftersom Logic 7 Pro trots allt Ă€r frĂ„n 2004 och rullar bĂ€st pĂ„ gamla Mac OS X versioner i 32-bitar. Vet inte hur det Ă€r med dongeln men om den ocksĂ„ krĂ€vs för att köra Logic 7 Pro Ă€r det ytterligare ett argument för att man Ă€r lĂ„st till förĂ„ldrad mjukvara. Ledsen att jag ratar din fina tanke, vill du hjĂ€lpa till tror att det Ă€r en bĂ€ttre idĂ© om du hjĂ€lper tilltĂ€nkt person att komma igĂ„ng med Logic Pro X istĂ€llet 😊
Postat

Eller sÄ lÀser man vad jag skriver som faktiskt har bÄde dongel frÄn logic 6 och kör logic 9 med den pÄ 64 bitars maskin. Logic x Àr nog bra men jag saknar det inte och kommer inte att byta upp mig till det utan klör helt pÄ Mixbus istÀllet om det skulle behövas.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.