slejnard Postat 22 september 2015 Dela Postat 22 september 2015 Ett internet-colab mellan mig och neosus. Riktigt skoj var det att göra. Han spelar allt och har mixat medans jag står för sången. Hur låter det i era öron? Rocka på! https://soundcloud.com/slejnard/aint-no-sunshine-slejnard-klart 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 september 2015 Dela Postat 23 september 2015 Jah, vad jag tycker om den vet ni redan. Blues on! (tyckte inte att rock on funkade här ☺️ ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 september 2015 Trådstartare Dela Postat 23 september 2015 Tack för tyckande och lyssnande Dark of light! Tycker att neosus fått till en väl avvägd mix och trakterar instrumenten ypperligt. Kanske men mest kanske att låten kunde gå i en tonart högre för min del men då kanske den blivit skrikig istället. Har ett projekt till att beta av när datorn är klar! 😉 Men först en KPD 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 september 2015 Dela Postat 23 september 2015 Tackar Slej och DoL!! Appsolut en KPD på de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 23 september 2015 Dela Postat 23 september 2015 Blues on! Som sagt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 24 september 2015 Dela Postat 24 september 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 september 2015 Trådstartare Dela Postat 24 september 2015 Tackar herrar GN och tord! 😄 Blues on på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Måsart Postat 24 september 2015 Dela Postat 24 september 2015 Bra skit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 september 2015 Trådstartare Dela Postat 24 september 2015 Tack Måsart! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 september 2015 Dela Postat 24 september 2015 Thank you very much! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Roos Postat 24 september 2015 Dela Postat 24 september 2015 Låter grymt bra! :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2015 Dela Postat 25 september 2015 Thanx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjubeis Postat 25 september 2015 Dela Postat 25 september 2015 Nice! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 september 2015 Trådstartare Dela Postat 25 september 2015 Kul att ni gillar. Tackar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.