tom Postat 17 april 2005 Postat 17 april 2005 Från vår CD (Timglas) /METRO Your browser does not support the HTML5 audio tag
blouis Postat 17 april 2005 Postat 17 april 2005 det låter farligt likt gyllene tider i mina öron. men det är fint drag i refrängen!
tom Postat 18 april 2005 Trådstartare Postat 18 april 2005 det låter farligt likt gyllene tider i mina öron. men det är fint drag i refrängen! Är inte det bra att det låter lite Gyllene Tider. Trallvänligt och enkelt.
oden Postat 18 april 2005 Postat 18 april 2005 Bra! Låter som sagt väldigt likt gyllene tider, men det är bara positivt från min sida 😄
blouis Postat 18 april 2005 Postat 18 april 2005 det låter farligt likt gyllene tider i mina öron. men det är fint drag i refrängen! Är inte det bra att det låter lite Gyllene Tider. Trallvänligt och enkelt. jo, fast jag tycker det låter mycket som gyllene tider.
lavrell Postat 18 april 2005 Postat 18 april 2005 Jag tycker snarare att det låter som trallpunk (mao otajt och enkla ackord) alldeles för mycket dist/för dåligt handledsjobb och hihaten är alldeles för hög ... sorry om jag låter tråkig men detta är saker jag tycker kan ändras på ... 😉
Vender Postat 18 april 2005 Postat 18 april 2005 uggla / gyllenetider, rktigt skön, hammar i min playlist 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.