MittPiano Postat 18 september 2015 Postat 18 september 2015 (redigerat) Hej, Jag skriver låtar på löpande band både på engelska och svenska. Har inlett några samarbeten men vill ha fler! Jag fokuserar fram för allt på själva låtskrivandet och samarbetar därför gärna med producenter (även fast jag producerar en del själv också) och mixare som kan lyfta och slutföra låtarna. Jag söker också artister att skriva till, alternativt jobba med dig som har en grym röst men är i behov av låtar för att komma igång med ditt artisteri. Gillar du så hör av dig! (min mejl: alexandra.ramnewall@gmail.com) Jag bor i Stockholm men jobbar givetvis online också 🙂 /Alexandra Min soundcloud: soundcloud.com/thegreenvalley Redigerat 18 september 2015 av MittPiano
everlastingrecords Postat 18 september 2015 Postat 18 september 2015 Små, små steg är en fantastisk låt!
Paulaner Postat 18 september 2015 Postat 18 september 2015 Hej Alexandra! Är det du själv som sjunger i de låtarna på din soundcloud? Isådanafall måste jag säga att du har en grym röst! Jag är producent och har en låt som jag tror skulle passa bra med vocals på. Det är mer åt house/lounge hållet men din röst hade definitivt passat bra in. Hör av dig om du tycker det låter intressant.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.