Den Gode Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Detta är en dokumentär gjord av Tom Alandh om åttiotalsbandet "Hörförståelse", De spelade in en platta och en recension löd "Joy Division dagen efter". De lade av efter tre år, men trettiofem år senare kom det ett mejl från skivbolaget Captured Tracks i New York... Filmen sänds på SVT 2 17/9 med flera repriser, Den kommer också att ligga på SVT Play tom 20160819. Trailer: http://www.svtplay.s...sta-bandet-ever
Dark Of Light Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Whorefårstoelseh... Wait... I´ll get it. 😆 Ja, vilket band och vilket namn...
Den Gode Postat 16 september 2015 Trådstartare Postat 16 september 2015 Namnet tycker jag låter lite sjuttiotalsprogg.
slejnard Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Intressant! Blir ev att se om tid finns. Tv är boring i jämförelse med SF 🥰
Dark Of Light Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Namnet tycker jag låter lite sjuttiotalsprogg. Ja, kanske det ja. Det finns ju en hel del roliga punkbands namn, men den här känns så djävla far out så man undrar hur faen de kom på den...Ett annat bra namn är Körsbärsfetterá.
slejnard Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Ja, kanske det ja. Det finns ju en hel del roliga punkbands namn, men den här känns så djävla far out så man undrar hur faen de kom på den... Ett annat bra namn är Körsbärsfetterá. Far Out - det hette bandet jag var med i på 90-talet 🙂
Algotezza Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Jag var med i proggkabarégruppen Fria Händer i Lund på 70-talet. En språngbräda rakt ner i betongen.
cborg Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Det här måste jag bara se! Tycker dom verkar hur sköna som helst. 🙂 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.