kaj96 Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 Hej jag installerade nyligen logic på datorn igen efter en tids uppehåll och är förbryllad över dess ovilja att prestera. CPU ligger sällan under hälften och redigerar jag EQ:n så stannar uppspelningen av ett felmeddelande. Jag har testat höja bufferstorleken vilket gjorde faktiskt skillnad men inte resultat. När jag kör andra program som ableton så tuggar datorn på fint. Till saken är den att jag kör en MB pro 14 128Gig som borde göra jobbet utan problem? Har datorn gått sur på mig eller är mitt logic ett Måndags exemplar?
Implasticyde Postat 15 september 2015 Postat 15 september 2015 Lite svårt att ge dig någon hjälp men mest troligt har du felaktig buffertinställning i Logic. Allt under 256 samples som buffert lastar ner dators CPU. Det är din CPU som är avgörande i första hand för hur Logic beter sig. Vad är det för CPU din dator har?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.